Quote from Funbeat user on 31 October 2013, 11:37Magnus, som du ser av alla positiva svar här är detta en kanonidé, och jag kan inte annat än hålla med (t+).
Vad gäller marknadsföring tror jag stenhårt på viral sådan, word of mouth via Funbeat, Facebook, Jogg etc. Håll framställningen så prestigelös so
Magnus, som du ser av alla positiva svar här är detta en kanonidé, och jag kan inte annat än hålla med (t+).
Vad gäller marknadsföring tror jag stenhårt på viral sådan, word of mouth via Funbeat, Facebook, Jogg etc. Håll framställningen så prestigelös so
Quote from Funbeat user on 31 October 2013, 12:34* Skulle du föredra gemensam start eller att man fick starta när man ville (tidtagning i bägge fallen)?
Jag föredrar enskild start med tidtagning.* Vilken längd på lopp tror du skulle passa dig bäst?
Från milen och uppåt är nog mest intressant.* Vill
* Skulle du föredra gemensam start eller att man fick starta när man ville (tidtagning i bägge fallen)?
Jag föredrar enskild start med tidtagning.
* Vilken längd på lopp tror du skulle passa dig bäst?
Från milen och uppåt är nog mest intressant.
* Vill
Quote from Funbeat user on 31 October 2013, 13:54Era svar har varit väldigt intressanta, tackar så mycket. Fortsätt gärna med fler synpunkter!
Era svar har varit väldigt intressanta, tackar så mycket. Fortsätt gärna med fler synpunkter!
Quote from Funbeat user on 31 October 2013, 13:59En fundering jag har är om traillöpaena skulle ha något emot att dela område med orienterare. Då kommer man få folk som springer om på stigen, som man möter och som kanske står stilla tom. Ja, och.som passerar rätt.framför en tvärs stigen såklart. 🙂
Spe
En fundering jag har är om traillöpaena skulle ha något emot att dela område med orienterare. Då kommer man få folk som springer om på stigen, som man möter och som kanske står stilla tom. Ja, och.som passerar rätt.framför en tvärs stigen såklart. 🙂
Spe
Quote from Funbeat user on 31 October 2013, 14:03Spelar ingen roll skulle jag säga. Jag vill att det ska vara enkelt för arrangören, så att det blir av. Det är prio 1. 🙂
Spelar ingen roll skulle jag säga. Jag vill att det ska vara enkelt för arrangören, så att det blir av. Det är prio 1. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2013, 14:19Jag skulle gärna dela område med orienterarna. Om jag vill ha lugnt och fridfullt i skogen så deltar jag ändå inte i ett lopp 🙂
Med fler människor som springer om eller som jag kan springa om så blir det lite mer tävlingskänsla även om man deltar i olik
Jag skulle gärna dela område med orienterarna. Om jag vill ha lugnt och fridfullt i skogen så deltar jag ändå inte i ett lopp 🙂
Med fler människor som springer om eller som jag kan springa om så blir det lite mer tävlingskänsla även om man deltar i olik
Quote from Funbeat user on 31 October 2013, 15:02Tycker det låter som en prima idé. Jag skulle definitivt lockas av en sådan tävling.
Har inget emot att dela start, mål och bana med övriga. Så lång bana som möjligt utan krav på karta och kompass.
Kör hårt!
Tycker det låter som en prima idé. Jag skulle definitivt lockas av en sådan tävling.
Har inget emot att dela start, mål och bana med övriga. Så lång bana som möjligt utan krav på karta och kompass.
Kör hårt!
Quote from Funbeat user on 31 October 2013, 22:42Utlottningspriser:
Sportidentpinnar
Pannlampor
Kompasser
Lokala orienteringskartor
Segrarna kan få gratisplatser i orienteringstävlingar
Utlottningspriser:
Sportidentpinnar
Pannlampor
Kompasser
Lokala orienteringskartor
Segrarna kan få gratisplatser i orienteringstävlingar
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 07:34Det sista förslaget låter väl ej så bra.
Tävlingen kommer aldrig att ta slut för ingen vill vinna. 🙂
Det sista förslaget låter väl ej så bra.
Tävlingen kommer aldrig att ta slut för ingen vill vinna. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 08:311-0 till K-G 😀
1-0 till K-G 😀