Quote from Guest on 5 October 2011, 11:45Jag kommer nog springa Vårruset 2012, vilket känns ganska milt och en snäll start. Det jag oroar mig mest för är att jag kommer irritera mig som fan på alla andra, att det kommer vara trångt och att jag antingen kommer känna att jag springer för långsamt
Jag kommer nog springa Vårruset 2012, vilket känns ganska milt och en snäll start. Det jag oroar mig mest för är att jag kommer irritera mig som fan på alla andra, att det kommer vara trångt och att jag antingen kommer känna att jag springer för långsamt
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 11:55Tävlar nästan aldrig i löpning men min första löptävling var på gymnasiet då jag vann. Det fanns inga personer som stod utställda och pekade på hur man skulle springa utan det var markerat. Lik förbannat så genade folk hela tiden, sporrade mig bara till a
Tävlar nästan aldrig i löpning men min första löptävling var på gymnasiet då jag vann. Det fanns inga personer som stod utställda och pekade på hur man skulle springa utan det var markerat. Lik förbannat så genade folk hela tiden, sporrade mig bara till a
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 12:19Kommer inte riktigt ihåg vilket som var först, men antagligen något Midnattslopp eller liknande. Det första jag kommer ihåg är Lidingöloppet 2001. Då hade jag aldrig sprungit längre än 15km innan. Min eminenta plan var att klarar man 15km så borde man väl
Kommer inte riktigt ihåg vilket som var först, men antagligen något Midnattslopp eller liknande. Det första jag kommer ihåg är Lidingöloppet 2001. Då hade jag aldrig sprungit längre än 15km innan. Min eminenta plan var att klarar man 15km så borde man väl
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 12:39Dåvarande S:t Eriksloppet, numera Stockholm halvmarathon, 2006. Ursprunligen som en "vadslagning" med min före detta fru om att om hon kunde låta bli att köpa nya kläder under ett halvår skulle jag springa loppet. Nu var jag lite sugen ändå, men behövde v
Dåvarande S:t Eriksloppet, numera Stockholm halvmarathon, 2006. Ursprunligen som en "vadslagning" med min före detta fru om att om hon kunde låta bli att köpa nya kläder under ett halvår skulle jag springa loppet. Nu var jag lite sugen ändå, men behövde v
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 13:48Min lopposkuld blev jag av med 2008, på Vällingby marathon.
Jag hade varit förkyld en längre period och trodde jag var frisk när jag ställde mig på startlinjen. Loppet gick på en 4-varvsbana och på 3:e varvet började jag hosta något fruktansvärt. Jag hos
Min lopposkuld blev jag av med 2008, på Vällingby marathon.
Jag hade varit förkyld en längre period och trodde jag var frisk när jag ställde mig på startlinjen. Loppet gick på en 4-varvsbana och på 3:e varvet började jag hosta något fruktansvärt. Jag hos
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 14:11Har alltid varit hypernervös och jagat upp mig inför alla olika tävlingar.
Ända tills Ölands Marathon 2011. Skulle bara ta det som ett långt långpass utan fokus på tiden. Men så långt! Men det gick bra och det var kul hela tiden!
Var inte överdrivet ner
Har alltid varit hypernervös och jagat upp mig inför alla olika tävlingar.
Ända tills Ölands Marathon 2011. Skulle bara ta det som ett långt långpass utan fokus på tiden. Men så långt! Men det gick bra och det var kul hela tiden!
Var inte överdrivet ner
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 14:40Jag har aldrig kunnat springa överhuvudtaget, har burit runt på många extrakilon, haft ont i knäna och därtill lite astmatendenser. Men så en dag för ganska många år sedan fick jag för mig att jag skulle springa Vårruset i Norrköping där jag då bodde. Jag
Jag har aldrig kunnat springa överhuvudtaget, har burit runt på många extrakilon, haft ont i knäna och därtill lite astmatendenser. Men så en dag för ganska många år sedan fick jag för mig att jag skulle springa Vårruset i Norrköping där jag då bodde. Jag
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 14:45Och ja, om du är det minsta lik mig så kommer du att irritera dig som fan på allt folk. Barnvagnar, stavgångare och folk utan minsta självinsikt eller känndedom om höger eller vänster kommer att vara konstant i vägen även om du ställer dig allra längst fr
Och ja, om du är det minsta lik mig så kommer du att irritera dig som fan på allt folk. Barnvagnar, stavgångare och folk utan minsta självinsikt eller känndedom om höger eller vänster kommer att vara konstant i vägen även om du ställer dig allra längst fr
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 14:57@Malin:
Götajoggen! Den minns man ju! Det var några år sen...Gjorde min först Götajogg i Karlstad som 12-åring (1984... herregud) och sprang sedan 7 år i rad. Första året på ca 1.30 och som bäst på 1.02. Bör tilläggas att jag aldrig var löpare egentlige
@Malin:
Götajoggen! Den minns man ju! Det var några år sen...
Gjorde min först Götajogg i Karlstad som 12-åring (1984... herregud) och sprang sedan 7 år i rad. Första året på ca 1.30 och som bäst på 1.02. Bör tilläggas att jag aldrig var löpare egentlige
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 15:05Mitt första lopp var Stadsloppet 5 km i Västerås 2010. Målet inför loppet var att "inte gå" vilket jag lyckades med och kom i mål på modiga 31 minuter. Då hade jag just börjat löpträna lite försiktigt.
Jag vart dock inspirerad att fortsätta och sprang i
Mitt första lopp var Stadsloppet 5 km i Västerås 2010. Målet inför loppet var att "inte gå" vilket jag lyckades med och kom i mål på modiga 31 minuter. Då hade jag just börjat löpträna lite försiktigt.
Jag vart dock inspirerad att fortsätta och sprang i