Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 10:28Första loppet kommer jag inte ihåg vilket det var, inte heller övriga lopp och ordning dem emellan men ett minne har jag.
LL 97 eller 98 pratade speakern om nån äldre man som just denna dag skulle göra sin hundrade LL-mil.
När jag då kom till första mil
Första loppet kommer jag inte ihåg vilket det var, inte heller övriga lopp och ordning dem emellan men ett minne har jag.
LL 97 eller 98 pratade speakern om nån äldre man som just denna dag skulle göra sin hundrade LL-mil.
När jag då kom till första mil
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 10:44Mitt första lopp var Tjejmilen ... ja om man inte räknar diverse saker under skoltiden, i trean på gymnasiet blev vi t ex tillsagda att springa en tredjedelsmara, 17 km som skolorna ordnade ... Och så gick jag Blodomloppet, 5 km ett år. Ställde upp i prom
Mitt första lopp var Tjejmilen ... ja om man inte räknar diverse saker under skoltiden, i trean på gymnasiet blev vi t ex tillsagda att springa en tredjedelsmara, 17 km som skolorna ordnade ... Och så gick jag Blodomloppet, 5 km ett år. Ställde upp i prom
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 11:21Göteborgsvarvet 1985 tror jag att det var....
Göteborgsvarvet 1985 tror jag att det var....
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 13:19@David: Vet inte om din fråga var till mig men jag är inte äldre än vad jag är.
@David: Vet inte om din fråga var till mig men jag är inte äldre än vad jag är.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 13:23Jag trodde att du var mycket äldre.
Jag trodde att du var mycket äldre.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 13:25Då hade du lika fel som jag hade om att du aldrig provocerar.
Då hade du lika fel som jag hade om att du aldrig provocerar.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 13:28Ja, det känns konstigt.
Ja, det känns konstigt.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 13:30De flesta gissar på runt 35.
De flesta gissar på runt 35.
Quote from Elias Engqvist on 6 October 2011, 13:34Du är lika gammal som min äldsta son - inte så gammal alltså!
Du är lika gammal som min äldsta son - inte så gammal alltså!
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 13:42Åh! Vad skönt det känns att höra! Tack! (L)
Åh! Vad skönt det känns att höra! Tack! (L)