Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 13:45Allt är relativt.
Allt är relativt.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 13:46Nej. Min ålder är inte relativ.
Nej. Min ålder är inte relativ.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 14:13Då springer du för sakta http://skolarbete.nu/skolarbeten/einsteins-relativitetsteori/
Då springer du för sakta http://skolarbete.nu/skolarbeten/einsteins-relativitetsteori/
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 14:32Utbytet mellan David och Jim är visserligen fängslande, men om ni inte misstycker så återvänder jag till tråden.
Oräknat några skolidrottsdagar för länge sedan (just for the record: jag är precis så gammal som jag är, men barnslig ändå) var Göteborgsvarv
Utbytet mellan David och Jim är visserligen fängslande, men om ni inte misstycker så återvänder jag till tråden.
Oräknat några skolidrottsdagar för länge sedan (just for the record: jag är precis så gammal som jag är, men barnslig ändå) var Göteborgsvarv
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 14:47Jag sprang väl mitt första lopp när jag var 6 år tror jag - var faktiskt med pappa i spåret och tränade inför loppet... Och har kvar min medalj!
Sen blev det väl några "terräng-lopp" i skolan, under mellan- och högstadiet. Tränade definitivt ingen löpni
Jag sprang väl mitt första lopp när jag var 6 år tror jag - var faktiskt med pappa i spåret och tränade inför loppet... Och har kvar min medalj!
Sen blev det väl några "terräng-lopp" i skolan, under mellan- och högstadiet. Tränade definitivt ingen löpni
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 14:53Ledsen för det Tomas. Kan inte hjälpa att David är så fascinerad av min ålder.
Ledsen för det Tomas. Kan inte hjälpa att David är så fascinerad av min ålder.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 17:11Ett litet lopp max 200pers , 5 km. Min dotter o jag skulle springa hon anmälde oss i TÄVLINGSKLASSEN. Jag höll på att smälla av jag hade inte sprungit mycket och framförallt är jag långsam. Hon sa vi startar ju samtidigt som motionsklassen helt kolt. Efte
Ett litet lopp max 200pers , 5 km. Min dotter o jag skulle springa hon anmälde oss i TÄVLINGSKLASSEN. Jag höll på att smälla av jag hade inte sprungit mycket och framförallt är jag långsam. Hon sa vi startar ju samtidigt som motionsklassen helt kolt. Efte
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 18:41Vårruset för sisådär 10 år sedan. Det var riktigt stort att lyckas ta sig runt 5 km. Jag har nog sprungit vårruset varje år sedan dess, och några andra lopp har det också blivit. Nu höst blev jag av med halvmarathon-oskulden, också häftigt att klara.
Vårruset för sisådär 10 år sedan. Det var riktigt stort att lyckas ta sig runt 5 km. Jag har nog sprungit vårruset varje år sedan dess, och några andra lopp har det också blivit. Nu höst blev jag av med halvmarathon-oskulden, också häftigt att klara.
Quote from Magnus Rydén on 6 October 2011, 19:11Första loppet blev iFormloppet förra sommaren. Förra sommaren var även första sommaren jag började att springa, har aldrig gjort det innan utan har skyllt på medfödda knäproblem och flertalet operationer. Om sanningen ska fram så var det snarare bristen p
Första loppet blev iFormloppet förra sommaren. Förra sommaren var även första sommaren jag började att springa, har aldrig gjort det innan utan har skyllt på medfödda knäproblem och flertalet operationer. Om sanningen ska fram så var det snarare bristen p
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 08:46Kul tråd. 🙂
Jag sprang mitt första lopp 1986 (tror jag). Det hette Lady Lufsen och var ett millopp för damer, från IKSU runt Nydalasjön och tillbaka till IKSU igen. Jag sprang på 55 minuter - det minns jag.
Jag har inget minne av vad som fick mig att
Kul tråd. 🙂
Jag sprang mitt första lopp 1986 (tror jag). Det hette Lady Lufsen och var ett millopp för damer, från IKSU runt Nydalasjön och tillbaka till IKSU igen. Jag sprang på 55 minuter - det minns jag.
Jag har inget minne av vad som fick mig att