Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 15:17Det första lopp jag sprang var ett lopp med skolan i (måste ha varit 12-13 år). Det enda jag minns var att jag satte på mig skorna i skolbussen och när jag klev ut var alla borta! Jag fick då höra att eftersom "alla" var där hade de startat loppet lite i
Det första lopp jag sprang var ett lopp med skolan i (måste ha varit 12-13 år). Det enda jag minns var att jag satte på mig skorna i skolbussen och när jag klev ut var alla borta! Jag fick då höra att eftersom "alla" var där hade de startat loppet lite i
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 15:19@Abbe - då har vi garanterat sprungit loppet samma år! Underbar tävling - synd att den inte finns längre!
@Abbe - då har vi garanterat sprungit loppet samma år! Underbar tävling - synd att den inte finns längre!
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 16:58Jag sprang tjejmilen för Röda Korsets Sjuksköterskeskola när jag läste för länge sen, bör ha varit hösten 1990. Vi hade fått en T-shirt med logga på men inget som helst funktionsmaterial utan 100 % bomull. Jag blev stolt när jag hörde en åskådare säga til
Jag sprang tjejmilen för Röda Korsets Sjuksköterskeskola när jag läste för länge sen, bör ha varit hösten 1990. Vi hade fått en T-shirt med logga på men inget som helst funktionsmaterial utan 100 % bomull. Jag blev stolt när jag hörde en åskådare säga til
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 17:08Mitt första lopp var Blodomloppet i Borlänge. Inte direkt något jag minns varken med avsky eller glädje? En ganska platt tillställning, både på sträckan och i övrigt tyckte nog jag som inte hade något "team från jobbet" att dela en ICA-kasse mat med?
Men
Mitt första lopp var Blodomloppet i Borlänge. Inte direkt något jag minns varken med avsky eller glädje? En ganska platt tillställning, både på sträckan och i övrigt tyckte nog jag som inte hade något "team från jobbet" att dela en ICA-kasse mat med?
Men
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 18:35Första loppet var Höga Kusten halvmarathon 2008. Hade kommit på att det var utmärkt att springa för att komma i form så sprang det gjorde jag. Följde ett schema från marathon.se men det klumpade ihop sig med jobb och studier. Så ofta sprang jag alla vecka
Första loppet var Höga Kusten halvmarathon 2008. Hade kommit på att det var utmärkt att springa för att komma i form så sprang det gjorde jag. Följde ett schema från marathon.se men det klumpade ihop sig med jobb och studier. Så ofta sprang jag alla vecka
Quote from Catharina Brattlin on 5 October 2011, 18:58Jag har aldrig varit nån löpare tidigare utan en regelrätt gruppträningsnörd med aerobics, step up, box, gympa och liknande pass i mina träningsveckor.
Ändå fick jag för mig att, tillsammans med några kollegor, springa Vårruset i Växjö 2001. Jag ägde in
Jag har aldrig varit nån löpare tidigare utan en regelrätt gruppträningsnörd med aerobics, step up, box, gympa och liknande pass i mina träningsveckor.
Ändå fick jag för mig att, tillsammans med några kollegor, springa Vårruset i Växjö 2001. Jag ägde in
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 21:09Jag var i 15-årsåldern och skulle springa tjejmilen tillsammans med en kompis och våra respektive mammor. Jag jagade upp mig så mycket över utsikten att springa en hel mil (hade aldrig sprungit så långt innan) att jag fick feber och inte kunde starta 🙁
Jag var i 15-årsåldern och skulle springa tjejmilen tillsammans med en kompis och våra respektive mammor. Jag jagade upp mig så mycket över utsikten att springa en hel mil (hade aldrig sprungit så långt innan) att jag fick feber och inte kunde starta 🙁
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 07:36Sprang Malmö marathon 1985, 18 år ung. Hade sprungit ett långpass innan. Hade bra kondition och sprang en hel del men var inte tränad för uppgiften. Stapplade i mål på 4.23 efter att fått kramp flera gånger under loppet, bröt nog två gånger men reste mig
Sprang Malmö marathon 1985, 18 år ung. Hade sprungit ett långpass innan. Hade bra kondition och sprang en hel del men var inte tränad för uppgiften. Stapplade i mål på 4.23 efter att fått kramp flera gånger under loppet, bröt nog två gånger men reste mig
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 07:58Är du inte äldre?
Är du inte äldre?
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 09:57Mitt första och enda lopp är vårruset (dock 5 ggr). Själv gör jag det mest som en kul grej, alltid i lag så man får picknick efteråt. Det är väldigt trångt i början, jag tycker att det funkar bäst att stå så långt fram som möjligt i en startgrupp. Hellre
Mitt första och enda lopp är vårruset (dock 5 ggr). Själv gör jag det mest som en kul grej, alltid i lag så man får picknick efteråt. Det är väldigt trångt i början, jag tycker att det funkar bäst att stå så långt fram som möjligt i en startgrupp. Hellre