Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 11:11Göteborgsvarvet 2009 var mitt första lopp. Jag hade tidigare tänkt att jag någon gång under livet skulle springa Göteborgsvarvet, och när en kompis frågade mig och min dåvarande sambo (nuvarande fru) så bestämde vi oss båda för att springa.
Steget från so
Göteborgsvarvet 2009 var mitt första lopp. Jag hade tidigare tänkt att jag någon gång under livet skulle springa Göteborgsvarvet, och när en kompis frågade mig och min dåvarande sambo (nuvarande fru) så bestämde vi oss båda för att springa.
Steget från so
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 12:14Min första löptävling var Göteborgsvarvet 2010, 18 år gammal. Blev ganska spontant, min moster som hade startplats skadade sig och frågade om jag ville ha den. "Javisst, klart jag ska springa". Dock var det startgrupp 5 så det var mycket folk i vägen. Som
Min första löptävling var Göteborgsvarvet 2010, 18 år gammal. Blev ganska spontant, min moster som hade startplats skadade sig och frågade om jag ville ha den. "Javisst, klart jag ska springa". Dock var det startgrupp 5 så det var mycket folk i vägen. Som
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 16:31Lärde mig springa till Blodomloppet 2007 men kom egentligen inte igång förrän förra året.
Sprungit Vårruset två gånger och hatat det båda gångerna. Folk ställer sig huller om buller, vet inte sina egna gränser och trängs i startfållan men börjar gå efte
Lärde mig springa till Blodomloppet 2007 men kom egentligen inte igång förrän förra året.
Sprungit Vårruset två gånger och hatat det båda gångerna. Folk ställer sig huller om buller, vet inte sina egna gränser och trängs i startfållan men börjar gå efte
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 16:37Då var du vältränad efter så lång träningsperiod.
Då var du vältränad efter så lång träningsperiod.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 19:37Göteborg Halvmarathon idag. Det var riktigt kul i ungefär 13 kilometer, och så lite kul i kanske tre kilometer till. Sen inte så kul. Men efter målgång var det kul igen 🙂
Göteborg Halvmarathon idag. Det var riktigt kul i ungefär 13 kilometer, och så lite kul i kanske tre kilometer till. Sen inte så kul. Men efter målgång var det kul igen 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 19:51Menar du mig David? Mellan 2007 och 2010? Jag passade på att föda barn och sluta träna helt och hållet så så himla vältränad var jag inte efter de åren direkt.. (H)
Menar du mig David? Mellan 2007 och 2010? Jag passade på att föda barn och sluta träna helt och hållet så så himla vältränad var jag inte efter de åren direkt.. (H)
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 20:26Fp. David är Fp.David....
Fp. David är Fp.David....
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 21:20Tack o lov är jag inte Magnus E
Jag sparade på punkterna
Tack o lov är jag inte Magnus E
Jag sparade på punkterna
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 21:26Du är du & jag är jag som tur är - hade varit jobbigt med två som du
Du är du & jag är jag som tur är - hade varit jobbigt med två som du
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 21:32Det är möjligt men det blir i så fall din subjektiva upplevelse
Det är möjligt men det blir i så fall din subjektiva upplevelse