Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLopp-oskulden.
You need to log in to create posts and topics.

Göteborgsvarvet 2009 var mitt första lopp. Jag hade tidigare tänkt att jag någon gång under livet skulle springa Göteborgsvarvet, och när en kompis frågade mig och min dåvarande sambo (nuvarande fru) så bestämde vi oss båda för att springa.
Steget från so

Min första löptävling var Göteborgsvarvet 2010, 18 år gammal. Blev ganska spontant, min moster som hade startplats skadade sig och frågade om jag ville ha den. "Javisst, klart jag ska springa". Dock var det startgrupp 5 så det var mycket folk i vägen. Som

Lärde mig springa till Blodomloppet 2007 men kom egentligen inte igång förrän förra året.

Sprungit Vårruset två gånger och hatat det båda gångerna. Folk ställer sig huller om buller, vet inte sina egna gränser och trängs i startfållan men börjar gå efte

Då var du vältränad efter så lång träningsperiod.

Göteborg Halvmarathon idag. Det var riktigt kul i ungefär 13 kilometer, och så lite kul i kanske tre kilometer till. Sen inte så kul. Men efter målgång var det kul igen 🙂

Menar du mig David? Mellan 2007 och 2010? Jag passade på att föda barn och sluta träna helt och hållet så så himla vältränad var jag inte efter de åren direkt.. (H)

Fp. David är Fp.David....

Tack o lov är jag inte Magnus E
Jag sparade på punkterna

Du är du & jag är jag som tur är - hade varit jobbigt med två som du

Det är möjligt men det blir i så fall din subjektiva upplevelse