Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarLotslunken
You need to log in to create posts and topics.

Så härligt det vore att sprina ut mot Järnäs men jag har för lång resväg, 62 mil. Så det går inte i år i alla fall.

Ha så trevligt lopp alla ni andra!

förstod det som om det var lite mixat underlag, någon som vet ungefär hur stor del asfalt det är?

Jag sprang halvmaran ifjol och jag har för mig att det var ungefär hälften asfalt...

Funderar på att vara med på tävlingen, vet inte vilken distans ännu, men ska ut och pröva vad jag klarar.

BILD:http://arkiv.lokalabilder.se/d/654-2/IMG_4021.jpg

Jag försökte hitta en karta över vilken väg Tävlingsträckan går, men kunde inte hitta någon.

Jag har nästan bestämt mig för halvmaran, ska bara kolla upp hur semesterplanerna blir innan jag anmäler mig.

Nu är det helt bestämt, jag springer min första halvmara på Lotslunken (H)

Har också bestämt mig för att springa. Blir debut även för mig på halvmaran, vad gäller tävling alltså, har sprungit ett antal halvmaror och längre på träning.

Men först är det Lövångerloppets 15 km på lördag som gäller!

Nu har jag anmält mig...(sista anmälningsdag är den 4 juli) Ser fram emot att springa det...

Skall också anmäla mig. Hur anmälde du dig, Patric? (Det finns ju ett gäng telefonnummer på infosidan)

Jag anmälde mig genom att betala in 100:- på det angivna bg numret, antar att det räcker så eller måste man ringa någon också ?