Quote from Funbeat user on 12 July 2008, 22:56Jag siktar på att vara där ungefär samma tid, jag har med mig familjen eftersom svågern ska springa kvartsmaran (och dom har stugan i närheten av Järnäs)
Information om vart man ska hämta nummerlapp och sådant har jag ingen aning om, informationen runt t
Jag siktar på att vara där ungefär samma tid, jag har med mig familjen eftersom svågern ska springa kvartsmaran (och dom har stugan i närheten av Järnäs)
Information om vart man ska hämta nummerlapp och sådant har jag ingen aning om, informationen runt t
Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 08:34Från min sida har laddningen varit ganska dålig men nu börjar det kännas. 🙂 Tyvärr har jag haft ont i en höft under veckan så jag har mest tagit det lugnt och haft semester.
Lycka till alla som skall springa!
Från min sida har laddningen varit ganska dålig men nu börjar det kännas. 🙂 Tyvärr har jag haft ont i en höft under veckan så jag har mest tagit det lugnt och haft semester.
Lycka till alla som skall springa!
Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 08:43Sådärja, då har man sovit halvdåligt av nervositet. Kroppen känns iallafall helt OK såhär på morgonen, nu blir det en stadig frukost och sedan i lugn och ro packa ned alla grejer och dubbelkontrollera laddningen av GPS och MP3.
Vi ses vid starten (jag ha
Sådärja, då har man sovit halvdåligt av nervositet. Kroppen känns iallafall helt OK såhär på morgonen, nu blir det en stadig frukost och sedan i lugn och ro packa ned alla grejer och dubbelkontrollera laddningen av GPS och MP3.
Vi ses vid starten (jag ha
Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 18:27Så har man då kommit i mål. Landade på 1:51:16 på egen klocka, vet inte vad den officella tiden blev, men det bör inte skilja så mycket. Men det var drygt 300 m för långt så det blev just under 1:50 på halvmaran.
Jobbigt, jobbigt, men härligt, härligt! A
Så har man då kommit i mål. Landade på 1:51:16 på egen klocka, vet inte vad den officella tiden blev, men det bör inte skilja så mycket. Men det var drygt 300 m för långt så det blev just under 1:50 på halvmaran.
Jobbigt, jobbigt, men härligt, härligt! A
Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 20:11Min GPS tyckte det var 21,46 km. De där traktorstigarna sög verkligen musten ur en. Tyckte det var svårt att hålla upp hastigheten på dem. Speciellt den andra sträckan med både sand och stenskravel.
Men jag är nöjd med loppet som helhet.
Min GPS tyckte det var 21,46 km. De där traktorstigarna sög verkligen musten ur en. Tyckte det var svårt att hålla upp hastigheten på dem. Speciellt den andra sträckan med både sand och stenskravel.
Men jag är nöjd med loppet som helhet.
Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 20:24Nu finns resultaten här:
http://users.nashnet.nu/jho/resultatlotslunken08.pdf
1:51:17 blev det officiellt för mig, bara 1 sekunds skillnad mot min klocka.
Jag är också jättenöjd faktiskt. Pratade efter loppet med han som kom tvåa i loppet och som sprin
Nu finns resultaten här:
http://users.nashnet.nu/jho/resultatlotslunken08.pdf
1:51:17 blev det officiellt för mig, bara 1 sekunds skillnad mot min klocka.
Jag är också jättenöjd faktiskt. Pratade efter loppet med han som kom tvåa i loppet och som sprin
Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 22:34Göran K: Jag har bara Vännäs och Högakustenhalvmaran och som brukar kallas Sveriges tuffaste att jämföra med och Högakusten är klart lättare än Lotslunken.
Jag är nöjd med mitt lopp och tycker att det är en väldigt trevlig tävling. Värmen och motvinden
Göran K: Jag har bara Vännäs och Högakustenhalvmaran och som brukar kallas Sveriges tuffaste att jämföra med och Högakusten är klart lättare än Lotslunken.
Jag är nöjd med mitt lopp och tycker att det är en väldigt trevlig tävling. Värmen och motvinden
Quote from Funbeat user on 14 July 2008, 00:012:04:35 blev min officiella notering för min första halvmara, mötte väggen där sanden började och hade inga som helst krafter att springa på det lösa underlaget. Hade nog gått ut aningen hårt (jag såg länge Roger ett par hundra meter fram) och klappade så
2:04:35 blev min officiella notering för min första halvmara, mötte väggen där sanden började och hade inga som helst krafter att springa på det lösa underlaget. Hade nog gått ut aningen hårt (jag såg länge Roger ett par hundra meter fram) och klappade så
Quote from Funbeat user on 14 July 2008, 10:51Det var en riktig pers, de sista kilometrarna var riktigt jobbiga...riktigt tung bana, varmt, soligt, motvind...gick i mål på 1.39, ca 7 minuter sämre än Vännäs halvmaran...
Jag har aldrig varit så slut efter ett lopp...
Det var en riktig pers, de sista kilometrarna var riktigt jobbiga...riktigt tung bana, varmt, soligt, motvind...gick i mål på 1.39, ca 7 minuter sämre än Vännäs halvmaran...
Jag har aldrig varit så slut efter ett lopp...
Quote from Funbeat user on 14 July 2008, 16:22Sprang minimara 5 km var riktigt jobbigt, kände mig krasslig när jag vaknade på morgonen, fick ont i mjälten efter 2 km och då var det inte läge att öka tempot som jag hade tänkt göra, sprang in på 11 plats med tiden 25,48. Får trots allt vara nöjd med ba
Sprang minimara 5 km var riktigt jobbigt, kände mig krasslig när jag vaknade på morgonen, fick ont i mjälten efter 2 km och då var det inte läge att öka tempot som jag hade tänkt göra, sprang in på 11 plats med tiden 25,48. Får trots allt vara nöjd med ba