Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelLT och snittpuls över tiden
You need to log in to create posts and topics.

Med tanke på att så gott som alla personbilar har prestanda/motoreffekt som är enormt mycket "bättre" än vad som behövs för att framföra en bil säkert och lagligt, så kan man fråga bilägare varför de som inte är rallyförare ska ha en bil med så hög presta

"Behöver feta gubbar i medelåldern cyklar för 60000:- då?"

Ska jag känna mig träffad 😉

Helt övertygad om att Mats investering på 1500(?) spänn kommer göra mer för hans cykling än min nya cykel för närmare 40kkr...

Mvh Janne

60´? Då är inte finhjulen på.

Edit kom på att ett väsentligt ord fattades PÅ slutet.

Förstår inte helt David, men min hoj kostade ungefär 37 000kr, ordinarie pris i Sverige hade varit en helt annan sak (typ 50 - 55). Mitt inlägg mer avseende medelålders och överviktig...

Mvh Janne

Ja, jag har inte betalt ohemula priser för mina leksaker. Det gäller att ha kontakter.

Den som hade det ändå...

Jag förstår inte varför du är irriterad över huvud taget. Möjligheten för folk att göra som dom vill med sina pengar är väl knappast hotad av en fråga om ett tests relevans...
Om glada tomtar åker och tar ett test som primärt är motivationsboostande, så

@Janne: Det är möjligt....men du ser ju otroligt snabb ut med den cykeln. Se bara att alltid träffa andra medan du fikar och pausar. 😉

Nyttan har jag skrivit om. Jag har bättre förståelse av hur jag fungerar. I mitt fall tål jag tydligen mycket mjölksy

Det og ta en laktat test i 4 forskellige pulssoner forteller hvordan en har det , feks. Mandag. Den ville helt sikkert falt andeledes ut om det ble tatt Torsdag.
Men den gir en pekepinn på hvor Anaerob terskel ligger, og det er nøyaktig nok.
Den kan sving

Jag ber så mycket om ursäkt, det var aldrig min mening att irritera eller reta, bara fråga/ifrågasätta på ett som jag trodde OK sätt.