Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 20:06Jag tyckte Lungplus kändes mer KISS (Keep it simple stupid),inga dyra filter som hos Airtrim, och Lungplusen sköljer du bara ur efter passet och kan kokas vid behov. Sen kanske Airtrim är skönare att bära,Lungplusen kan kännas ovan de första gångerna.
Jag tyckte Lungplus kändes mer KISS (Keep it simple stupid),inga dyra filter som hos Airtrim, och Lungplusen sköljer du bara ur efter passet och kan kokas vid behov. Sen kanske Airtrim är skönare att bära,Lungplusen kan kännas ovan de första gångerna.
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 21:40OK, testar en lungplus då. tack för tipsen! 🙂
OK, testar en lungplus då. tack för tipsen! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 22:3660 min löptur i -28C idag. Blir att inhandla en airtrim imorgon.
60 min löptur i -28C idag. Blir att inhandla en airtrim imorgon.
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 23:09Aj! Hur gick det med luftrören?
Aj! Hur gick det med luftrören?
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 06:00@Magnus: De är ok. Man får anpassa passen så att man inte behöver flåsa så mycket.
@Magnus: De är ok. Man får anpassa passen så att man inte behöver flåsa så mycket.
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 08:17För många år sedan i mina tonår så hade jag problem en kall vinter. Skaffade en Lungplus och upptäckte att den fungerar bra. Man får blåsa ut saliv då och då under tiden man springer men helt ok. Nu har man inte så stor användning av en Lungplus i Skåne m
För många år sedan i mina tonår så hade jag problem en kall vinter. Skaffade en Lungplus och upptäckte att den fungerar bra. Man får blåsa ut saliv då och då under tiden man springer men helt ok. Nu har man inte så stor användning av en Lungplus i Skåne m
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 08:19Har precis skaffat en Lungplus och det funkar förvånanasvärt bra. Man får "vänja sig lite" och tömma på saliv ibland men effekten av den är fantastisk (t+) Testade i -22 i Umeå i går kväll.
Har precis skaffat en Lungplus och det funkar förvånanasvärt bra. Man får "vänja sig lite" och tömma på saliv ibland men effekten av den är fantastisk (t+) Testade i -22 i Umeå i går kväll.
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 10:55Kanske en dum fråga, men blir det inte väldigt kallt om läpparna med lungplus? Själv drar jag upp halsduken när det är "kallt" (har dock bara sprungit i -10 som kallast) eftersom jag fryser mycket om ansiktet.
Kanske en dum fråga, men blir det inte väldigt kallt om läpparna med lungplus? Själv drar jag upp halsduken när det är "kallt" (har dock bara sprungit i -10 som kallast) eftersom jag fryser mycket om ansiktet.
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 11:17Nej tycker jag inte,med jämna mellanrum vill man kanske ta ur den,spotta elr fräsa snor så läpparna får lite gymnastik då & då. 🙂
Nej tycker jag inte,med jämna mellanrum vill man kanske ta ur den,spotta elr fräsa snor så läpparna får lite gymnastik då & då. 🙂