Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningLuleå Midnight Swim
You need to log in to create posts and topics.

Jag mailade Hans Chrunak, han var kontaktpersonen på Luleå Midnight swims hemsida. Jag frågade om de skulle ha en motionsklass för oss motionärer som tycker att 3000m i Luleälven kanske är lite väl häftigt. Varför inte en motionsklass också där man inte

Tack Karin.
Jag får köldskador bara jag läser om 10-15 grader men jag vill absolut vara med. Låter jättekul. Och då får det bli 3000 meter, jag kan ju inte åka hela vägen till Luleå för att simma en kortare sträcka (H)

Det finns våtdräktsuthyrare som du

Mailade Hans Chrunak idag igen och frågade hur det hade gått. Han svarade att det kommer att bli ett 1500m-lopp!! Tjoho!!
Det skulle bli officiellt den här veckan hoppades han.

Jag kollade in filmen de har på sin hemsida och fylldes av skräck. Vattentem

Hej. Jag är projektledare för Luleå Midnight Swim. Vattentemperaturen låg v. 26 i år på 15,5 grader.

Tjena Leif! Ni borde ha en lite roligare hemsida till Luleå Midnightswim 2011. Tycker jag i alla fall:-)

Angående läskiga mörka vatten så upplever jag att sådan skräck oftast blir ett mindre problem när det väl är tävling. Både för att man är fokuserad på så mycket annat och för att det är ett gäng andra som är lika tokiga 🙂

Vad kul att höra att det blir en kortare sträcka också, då ska jag definitivt vara med när det äntligen kommer en tävling nära mig 🙂

Hej.
Vi kommer att förlägga starten för 1500 m simningen till fredagen den 1 juli kl. 23:45 så att alla som simmar i Luleå denna helg kan göra det från ena dagen till den andra i fullt dagsljus

Det är toppen! Då kan man vara med på båda. För jag lär ju inte alls ångra mig när jag hoppar i det kalla vattnet på fredagen...

Det är ju kanon. Det är ju midnattssolen som är det roliga exotiska inslaget här. 🙂