Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningLuleå Midnight Swim
You need to log in to create posts and topics.

Hej Fredrik
Förslagsvis så mailar ni in förslag på förbättringar, eller?
leif@luleaexpo.se

Grattis Adrian, det där gjorde du bra!

Jättetrevligt arrangemang. Tyvärr blev jag sjuk. Jag skulle simmat båda men var kraftlös på fredagen och hade det lite jobbigt i vattnet. På lördagen fick jag ont i halsen och var tvungen att ställa in. Synd, särski

Jag hänger på och tackar för en fin upplevelse som jag kort beskriver på http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=97129

Johanna: Tack!

Här är mina tankar kring tävlingen:

För det första vill jag ge en stor eloge till arrangörerna för denna satsning på öppet vattensimning i norra Sverige. Vi är inte direkt bortskämda med sådana tävlingar och speciellt inte där man satsat

Jag håller med samtliga föregående skrivare.

* Prisutdelningen kunde man kanske flyttat till dagen efter? Jag var på plats till prisutdelningen, fem minuter efter utsatt tid. Konstaterade att det skulle ta ett bra tag innan prisutdelningen ens skulle b

Kloka synpunkter från Adrian. Jag håller med om alla. Särskilt det där med resultaten kändes tråkigt att vänta på. Man kanske kan lägga ut preliminära resultat i väntan på de officiella? Och så hade det varit bra med en digital klocka vid målgång så att m

Adrian, du var på bild i Norrbottenskuriren idag:-)

Ja, jag såg det (är fortfarande kvar i Norrbotten), väldigt kul, jag får vara en lokal kändes för en stund 🙂 Kul att de slagit på stort med mittuppslaget och flera bilder.

Ja, jättekul:-)

Det var vemodigt när de tog bort bojarna i söndags. Det är så länge till Luleå Midnightswim 2012;)

Blev fel