Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningLuleå Midnight Swim
You need to log in to create posts and topics.

Nu börjar de utländska simmarna anmäla sig. Nu har vi simmare från Canada, Finland, Danmark, Sydafrika, Brasilien och Spanien

Lite svårt att välja seedningsgrupp rätt tyckte jag då jag inte alls vet hur vattnet är. Någon som testat banan och kan jämföra med Vansbro tidmässigt?

Nu är helgens program klart och finns på hemsidan.
http://www.luleamidnightswim.com

Störst risk för skada under denna tillställning är förmodligen skärsår under fötterna. Jag var på Gülsaudden för ett par dagar sedan och kunde konstatera att det hade varit ganska många partajande studenter och afterworktillställningar i farten. Det låg g

Hej Karin
Vi kommer att göra vårt bästa för att ta bort allt glas och vasst före tävlingen.

Så bra!

Jag var på Gültzaudden idag också, midsommarafton. Kände på vattnet. Ljummet! Absolut inte kallt!

Tjohooooo, nu är det snart dax!

Nu är det 17,9 grader vid starten och ett strålande och varmt väder.

synd familje plannar för sommar ställde till att jag kunde inte vara med.

kommer tävling att alltid hamna på slutet av v26? om man vill hålla sin antal raka vansbro sim intakt måste man plannera långt i förvägg för att kunde göra både eftersom det ser u

Luleå Midnight Swim kommer att ligga veckoslutet efter midsommar. Vi har ett fantastiskt fint väder i Luleå. 20 grader kl. 06:45 nu på morgonen.

Fortsätt gärna att rapportera vattentemperaturer, Leif. Det är av stort intresse 🙂