Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningLuleå Midnight Swim
You need to log in to create posts and topics.

Just nu är det väldigt varmt här i Luleå. Typ solbrillor på, solhatt/keps på och solskyddsfaktor om man ska jäsa på beachen. Känns som att vi har lite tur med vädret nu inför första Luleå Midnightswim. Tempen i vattnet, när vi ska simma, kommer nog inte v

Angående min fråga tidigare om en jämförelse med Vansbro för att hitta rätt seedningsgrupp: Jag fick via Leif Renholm kontakt med en som simmat båda och sa att Luleå gick 2 min snabbare för honom. Mycket som spelar in förstås (tiderna på Vansbro kan varie

Hej Johanna.
Det skall jag. Vi har varmast i hela Europa med en tropisk värme dvs temperaturen går inte under 20 grader
Ha en bra dag

Nu på morgonen kl. 07:45 var det 19 grader i vattnet. Nu när solen ligger på hela dagen idag och i morgon kommer säkert vattentemperaturen att gå över 20-21. Vi har en tropisk värme precis som det var 1988 under seglings VM:et och som man pratar om än ida

Simmade 1500m-loppet igår. Tack för ett kanonarrangemang.

Tack Karin det värmer

Nu är det 45 minuter till start och solen skiner, vackert

Helt klart kul att vara med. Det gick oväntat bra för min egen del. Men det finns också mycket som skulle kunna bli bättre, så jag ska försöka samla tankarna och återkomma med lite konstruktiv kritik. Men nu ska jag sova 🙂

Hej Adrian
Är tacksam för konstruktiv kritik inför nästa år, är som du vet inte lätt alla gånger att få till det första gången speciellt på detaljerna. Det är ett önskemål att alla som simmade kommer med konstruktiva förslag till förbättringar.
Vill även

Klart kul även i bakre regionen av resultatlistan! Högst sannolikt att man återkommer nästa år. Blir det någon enkätundersökning bland deltagarna måntro, eller mailar man in förslag för framtiden?