Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningLuleå Midnight Swim
You need to log in to create posts and topics.

Hej.
Nu kan du anmäla dig till Luleå Midnight Swim på vår hemsida.
Här kan du även boka resa och hotellrum och ju tidigare du bokar dig desto billigare blir det.
Luleå Midnight Classic - Du som vill ha en riktig utmaning kan anmäla dig till Luleå Midnigh

Lillhage ska köra utesim i Luleå.
Therese Alshammar var på plats när banan testkördes.
Men Josefin Lillhage kommer att simma den.
Lillhage meddelade tidigare under hösten att hon slutar med simning eftersom motivationen saknades. Den har dock återvänt me

Jag vill simma 3000 m. Varför enbart 1500 m för motionärer? Måste man vara certifierad tävlingsimmare för att delta i 3 km klassen? Tänker inte flyga över 100 mil för 1500 m.

mvh d

Om jag åker dit tänker jag simma båda. Som jag förstår det behöver man ingen licens för 3 km-loppet. På hemsidan föreslår de ju just att man ska simma båda.

jag tror de har lagt till den 1500m lopp för att locka folk som klara inte av att simma 3km.

om jag åker upp bli det både lopp för min del också

Nu har jag anmält mig. Första tanken var, "Shit vad har jag gjort". Ångest. Nästa tanke var "tänk inte, bara gör". Jä-vlaranamma.

Jag är också anmäld, till båda loppen. Det kommer att bli... intressant. Men lite kul.

Johanna Sjöberg kommer till Luleå för att simma Luleå Midnight Swim 1-2 juli. Nu har vi två simstjärnor klara då Josefin Lillhage tackat ja tidigare.
Johanna Sjöbergs meritlista är lång och diger, nationellt och internationellt.
Hon har varit svensk mäst

Luleå Midnight Swim i Open Water Trophy.
De fem blir sex då Luleå Midnight Swim också blir ytterligare en valmöjlighet för de tappra som vill erövra Open Water Trophy under 2011. Genom att delta i tre av sex Open Water-tävlingar erövras trofén.
Mer info p

Louise Karlsson är klar för Luleå Midnight Swim.
Louise debuterade som 14 år gammal i landslaget 1988 och deltog i två OS, Barcelona och Atlanta.. Hon har ett flertal medaljer i VM och EM samt ett världsrekord i 100 m medley 1997. Louise har svenskt rekor