Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 19:04Frida, på 80-talet var det bra dämpning i skorna. Moderna skor kom i mitten på 70-talet, skor som Adidas Sl76 och de orangea Karhu och förstås de första Nike-modellerna
Frida, på 80-talet var det bra dämpning i skorna. Moderna skor kom i mitten på 70-talet, skor som Adidas Sl76 och de orangea Karhu och förstås de första Nike-modellerna
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 23:22Jag tror dig Anders. 🙂
Han sa i alla fall själv att det var odämpade dåliga skor han hade haft då, antagligen var det väl inte ens löparskor.
Jag tror dig Anders. 🙂
Han sa i alla fall själv att det var odämpade dåliga skor han hade haft då, antagligen var det väl inte ens löparskor.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 08:56Kahru...... grå den nya typen kom 1983 och de var grymt bra sen vid 1985 kom Brooks gud vaa modernt...... och allt gick bättre då än nu.
Kahru...... grå den nya typen kom 1983 och de var grymt bra sen vid 1985 kom Brooks gud vaa modernt...... och allt gick bättre då än nu.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 09:20Göran.
Jag började med Karhu Stardust. ( Svarta med grått inblandat. )
Givetvis försvann de.
De arbetar på att nästa år komma ut med något åt det hållet.
Mycket intressant.Gick över till New Balance.
Ett par använde jag på 72 marathonlopp. Det var kvali
Göran.
Jag började med Karhu Stardust. ( Svarta med grått inblandat. )
Givetvis försvann de.
De arbetar på att nästa år komma ut med något åt det hållet.
Mycket intressant.
Gick över till New Balance.
Ett par använde jag på 72 marathonlopp. Det var kvali
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 10:12Mål 1 var att springa Stockholm Marathon innan jag var 30
Mål 2 är att springa New York City Marathon innan jag blir 60Skor var bra på 80-talet men jag kunde inte använda Nike eftersom de var så smala.
Pratade med Karhu killen på årets Stockholm Marath
Mål 1 var att springa Stockholm Marathon innan jag var 30
Mål 2 är att springa New York City Marathon innan jag blir 60
Skor var bra på 80-talet men jag kunde inte använda Nike eftersom de var så smala.
Pratade med Karhu killen på årets Stockholm Marath