Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 09:39Amanda: Jag tror det är bättre att du skriver "Jag anser att allt jag gör på gym, kan jag lika väl göra i naturen och med min egna kropp." och "Det jag kan göra på gym, kan jag även göra i naturen och med min egen kropp."
Eller du kanske känner Karin J o
Amanda: Jag tror det är bättre att du skriver "Jag anser att allt jag gör på gym, kan jag lika väl göra i naturen och med min egna kropp." och "Det jag kan göra på gym, kan jag även göra i naturen och med min egen kropp."
Eller du kanske känner Karin J o
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 09:49Kristina: Jag förstår dig och hur du tänker. Och du har rätt, jag skulle nog ha skrivit så istället, men det är lätt att vara efterklok.
Tackar så mycket! Trivs här och försöker hitta tips och ideér som man själv kan ta användning av. Nej då, du är nog
Kristina: Jag förstår dig och hur du tänker. Och du har rätt, jag skulle nog ha skrivit så istället, men det är lätt att vara efterklok.
Tackar så mycket! Trivs här och försöker hitta tips och ideér som man själv kan ta användning av. Nej då, du är nog
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 09:54Hej,
Måste säga att intervaller är mycket bra att ägna sig åt på löpband.
Orsak: Intervaller är menade för bästa effekt att göra i samma fart eller stegrande fart med anpassad vila. Farten ska aldrig sänkas utan hållas i samtliga intervaller.
Finns det e
Hej,
Måste säga att intervaller är mycket bra att ägna sig åt på löpband.
Orsak: Intervaller är menade för bästa effekt att göra i samma fart eller stegrande fart med anpassad vila. Farten ska aldrig sänkas utan hållas i samtliga intervaller.
Finns det e
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 09:55Härligt! 🙂
Jag ville förklara mig extratydligt eftersom du är ny här och vi delar en passion (löpning) och kommer förmodligen figurera i ganska många gemensamma trådar framöver. Så småningom märks det ju hur vi är och då minskar ju behovet av tydliggör
Härligt! 🙂
Jag ville förklara mig extratydligt eftersom du är ny här och vi delar en passion (löpning) och kommer förmodligen figurera i ganska många gemensamma trådar framöver. Så småningom märks det ju hur vi är och då minskar ju behovet av tydliggör
Quote from Elias Engqvist on 3 November 2010, 09:57Jag är också utomhustaliban men ibland blir jag tvingad att välja mellan att springa inne och att inte springa. (Då jag har jour måste jag vara nära jobbet + ha full koll på mobilen)
Jag brukar köra med 1% lutning - tycker det motsvarar utelöpning på pl
Jag är också utomhustaliban men ibland blir jag tvingad att välja mellan att springa inne och att inte springa. (Då jag har jour måste jag vara nära jobbet + ha full koll på mobilen)
Jag brukar köra med 1% lutning - tycker det motsvarar utelöpning på pl
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 09:57Patrik: Jag skulle tro att värmen och bristen på fartvind är en bidragande orsak. Om du svettas ute kyler vinden av dig, men inne blir svetten bara som ett våtvarmt omslag. Värmen höjer pulsen har jag fått förklarat för mig när jag beklagade mig att jag h
Patrik: Jag skulle tro att värmen och bristen på fartvind är en bidragande orsak. Om du svettas ute kyler vinden av dig, men inne blir svetten bara som ett våtvarmt omslag. Värmen höjer pulsen har jag fått förklarat för mig när jag beklagade mig att jag h
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 09:58Kör man efter puls borde man väl få ugnefär samma ansträngningsgrad?
Kör man efter puls borde man väl få ugnefär samma ansträngningsgrad?
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 10:02Hej Kristina,
Ja... jag tror faktiskt du har en poäng där.:-)
10 grader ska ju vara den optimala tempen var det någon som skrev
Hej Kristina,
Ja... jag tror faktiskt du har en poäng där.:-)
10 grader ska ju vara den optimala tempen var det någon som skrev
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 10:19Hörninini (eller ska jag säga vi?) som svarar i den här tråden, har ni/vi egentligen fattat frågan?
Karin säger "Hur ska jag jobba med lutningen på löpbandet?"
Jag skulle kunna tolka det som om Karin efterlyser ett bra program för 4-7 km löpning på löp
Hörninini (eller ska jag säga vi?) som svarar i den här tråden, har ni/vi egentligen fattat frågan?
Karin säger "Hur ska jag jobba med lutningen på löpbandet?"
Jag skulle kunna tolka det som om Karin efterlyser ett bra program för 4-7 km löpning på löp
Quote from Catharina Brattlin on 3 November 2010, 10:33Mikael, tänkte precis fråga om nån hade tänkt svara på Karins fråga eller bara tjata om vad som är bäst. 😉
Karin, för att få ut mycket av Dina, t ex 6 km, på löpbandet kan Du ju testa att variera lutningen under tiden Du springer. Jag brukar köra backin
Mikael, tänkte precis fråga om nån hade tänkt svara på Karins fråga eller bara tjata om vad som är bäst. 😉
Karin, för att få ut mycket av Dina, t ex 6 km, på löpbandet kan Du ju testa att variera lutningen under tiden Du springer. Jag brukar köra backin