Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKlanen AnderssonMål för 2014
You need to log in to create posts and topics.

Jag har satt upp 3000 minuter planka, två löppass per vecka, 300 styrkepass (styrketräning och bodypump), 50 000 minuter promenad och 20 000 armhävningar. Verkar det okej eller ska vi höja/sänka något? Själv promenerar jag ju minst en timme om dagen, ibla

Låter bra detta!

Lagom kärvt!

Det enda som är lite lätt är nog löpning o gympass.

Det andra blir hårigt!

Elin klar!

David klar!

Morsan klar!

Emma A klar!

Malin har addat precis! Klar!

Emma p, Kalle, gustav oklara!

Fredrik?

Det går visst inte att göra mål på antal armhävningar så de får registreras i tid. En armhävning är en sekund. Gör man sextio på en dag skriver man alltså en minut. Jag tycker regeln ska vara att man måste börja och göra minst en, eller så många man kan p

Har det börjat nu? Hallå? Har det börjat?

Jaaaa! Fredrik, det är bara att sätta igång 😀 bind fast Alfons på ryggen och kör lite armhävningar nu.

Visst Elin! Vi kan säga att så länge man inte kan köra 30st strikta på tå så får man köra till fail på tå o sen på knä, men om man vilat några minuter så börjar man ju på tå o till fail igen.

Fredrik: its on 🙂

Admin: vart /under vilken flik kommer avr

Okok!

Jag ser det nu! Längst ner till höger på översiktsfliken i våran grupp.

Fina små mätare.

Plankan reggar bara jämna minuter. Körde 1,30 men den regga 1min. Hoppas den ackumulerade 30s då. Så om nån annan gör 1,30 så blir det 3min och inte bara 2

Ska kika lite mer på hur målen räknas av och redovisas när vi kört en stund. Vi har bidragit med lite promenad idag, vill inte lusa ned min vanliga statistik med den så det får nog bli ett eget promenadkonto.

Det står 0,4 och inte 4 som önskvärt hittills på löpningen så det är som det ska. Alfons har fått promenera tre timmar idag. 🙂

Aha!
Önskvärt hittills är för att gå plus/minus noll mot uppsatt mål. Och den räknar ut nytt önskvärt varje dag för att komma ifas. Så om ingen gör nåt på en vecka så kommer den önska massor, jag är med nu. Önskvärt tar alltså inte hänsyn till vad vi gjor