Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKlanen AnderssonMål för 2014
You need to log in to create posts and topics.

När jag gjorde 1200 minuter på ett år hade jag långa uppehåll på grund av lathet och bukoperation så det går att spurta ikapp. I värsta fall får jag tvinga Fredrik och Alfons att göra en insats. 🙂

Jag kan lätt som en plätt göra fler plankor per dag om det behövs, det är inga problem för mig.

(t+) gött!
Vi laddar för resan nu, pack o sånt.

Men vi drar vara gympass, planka o häv.

På plats räknar vi med att göra karibiskplanka och häv.

Gympassen är vi nog ikapp med vecka 5 . Beror lite på hur många pass ni andra hinner dra (t+)

Morsan är väl

Hur funkar det med löppassen?
Jag testloggade ett litet uppvärningslöp, men det loggades inte.
Vad är minimum tid eller distans på löpen?

Har inte satt någon gräns men tycker nog det ska vara ett eget pass och inte uppvärmning. Anledningen till att ditt pass inte kom med var nog att jag bara valt löpning och du registrerade typ kortdistans, trodde den skulle ta med alla underkategorier ocks

Lnsmn, jag har inte varit på aktiv på länge, sist jag var där blev jag så rysligt förkyld, tål visst inte folksamlingar längre

Har chippat in något pass, men ska nog börja lite lugnt på styrkan efter att inte ha kört någon alls på något år. Har fått ont i armbågar tidigare när jag har kört för täta armhävningssessioner förut t.ex.

Plus att jag fick ganska bra träningsvärk efter

Tja!

Vi är framme i Mexico!

Kom fram efter 27timmar på resande fot.

Den största utmaningen hitils var att ta sej in och ut ur usa.

Vi var framme runt 0600 söndag morgon enligt eran tid.

Klockan är 11:30 i skrivande stund.

Idag söndag ska vi mest s

Vi har gjort veckans löpning idag vi. Får se om jag ids planka också eller om jag ska slappa resten av dagen.

Jag har kört 100+ armhävningar om dagen förr, men behöver öka lite lugnt för att det tenderar att slita på armbågarna framför allt för mig.