Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatMål för varje dag?
You need to log in to create posts and topics.

Jag skulle vilja lägga upp så att man kan registrera mål för varje dag under en period, t.ex. att ha gjort 60 minuter varje dag i 8 veckor (eftersom vi nu har en sån motionstävling på jobbet där man max får räkna 60 minuter/per dag, inte mer och inte föra

Kan du inte hålla reda på det ändå?!?!

Känns som att det bara är att kolla i kalendern så ser du att i söndags missa du 10 minuter... 😉

Det går redan.
Skriv samma datum som start och slut, skriv 60 minuter på tiden, markera "Summera för alla dagar mellan start- och slutdatum". Klart!
Det är nog lämpligt att döpa målet till den dagens datum så att du ser skillnad på dem för det kommer bli

Det är klart att jag kan hålla reda på det ändå, men om det nu GÅR att göra det här så tycker jag att det vore roligare! Så det så!

Problemet kan väl bli att det blir lite oöverskådligt ponera att du lever 85 år så får du 31025 st mål uppfyllelser... 😉

🙂 Nej, så var det inte tänkt. Det är under en 8-veckorsperiod jag vill ha ett sånt mål, sen ska jag lägga upp nya utmaningar! Har nog inte heller tänkt att gå tillbaka till det att jag föddes och lägga in all träning....

*undrar varför det stör dig...*

Katharina: Jag tror bara det går att genomföra genom att du som Anders säger lägger upp 1 mål för varje dag. Lite bökigt som sagt, men är det en begränsad tid så kan man ju stå ut 🙂

Äsch, jag ger upp nu, för jag orkar inte sitta och lägga upp mål för varje dag. Har i alla fall fått svar på min fråga! Tack!

Kan du inte göra ett veckomål av det i stället. Antingen 7 gånger/vecka, eller 7x60 minuter dvs 420 min/vecka?

Hon har redan ett mål som är 420 minuter per vecka, men det säger inte om det är över eller under 60 minuter/dag.

Problemet kanske inte ligger hos Funbeat utan i tävlingsreglerna. Det borde vara snittet per vecka eller nåt som ger poäng. Säg till dem att