Quote from Funbeat user on 2 November 2007, 17:59Ja, vi som tränar lite mer när vi väl gör det har tjatat om att ändra reglerna, men det har inte tagit skruv. Det är tydligen mer en tävling för hundägare och stavgångare än oss. Jag ska definitivt inte vara med i vår om tävlingen kommer tillbaka, för då
Ja, vi som tränar lite mer när vi väl gör det har tjatat om att ändra reglerna, men det har inte tagit skruv. Det är tydligen mer en tävling för hundägare och stavgångare än oss. Jag ska definitivt inte vara med i vår om tävlingen kommer tillbaka, för då
Quote from Camilla Höög on 2 November 2007, 20:30Ni får ha 2 olika klasser: Elit och Motion 🙂
Ni får ha 2 olika klasser: Elit och Motion 🙂
Quote from ellen olsson on 2 November 2007, 20:33> Ni får ha 2 olika klasser: Elit och Motion
En klockren lösning! 🙂
> Ni får ha 2 olika klasser: Elit och Motion
En klockren lösning! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2007, 20:47Jag har nog tyvärr inte så mycket att säga till om, kommuntävling som dessutom tävlar med andra kommuner. De har till och med speciellt fått ange att golf kan räknas som motion, jag menar: hallå!??
Jag har nog tyvärr inte så mycket att säga till om, kommuntävling som dessutom tävlar med andra kommuner. De har till och med speciellt fått ange att golf kan räknas som motion, jag menar: hallå!??
Quote from Funbeat user on 2 November 2007, 21:14Jag tror att du missuppfattade mig, jag spelar mycket golf, och att dra en golfbag (alternativt bära) den i 4h, speciellt på min kuperade bana denna sommar med bara regn, det är inte lite jobbigt! Sen kan vi snacka en annan gång om 54-hålstävlingen jag va
Jag tror att du missuppfattade mig, jag spelar mycket golf, och att dra en golfbag (alternativt bära) den i 4h, speciellt på min kuperade bana denna sommar med bara regn, det är inte lite jobbigt! Sen kan vi snacka en annan gång om 54-hålstävlingen jag va
Quote from Lars Mörrby on 4 November 2007, 16:51Jag försöker också hinna spela lite golf Katharina, men det är svårt att hinna med. Den här sommaren hade jag tänkt spela på mornarna, men det var svårt att motivera sig när det bara var regn. Hoppas på bättre väder nästa år..
Jag försöker också hinna spela lite golf Katharina, men det är svårt att hinna med. Den här sommaren hade jag tänkt spela på mornarna, men det var svårt att motivera sig när det bara var regn. Hoppas på bättre väder nästa år..
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 19:04Trevligt med lite golfare här, verkar annars vara en bristvara på FB. Golf-gruppen verkar totalt avsomnad!
Trevligt med lite golfare här, verkar annars vara en bristvara på FB. Golf-gruppen verkar totalt avsomnad!
Quote from Lena O on 4 November 2007, 23:41Golf är ingen sport där man kan definiera ansträngning på själva spelet skulle inte jag påstå. Men riktigt som du beskriva är det olika från bana till bana.
Dvs; att gå mellan varje slag.
Skillnaden mellan de flesta banor i sverige och säg Monte Major i
Golf är ingen sport där man kan definiera ansträngning på själva spelet skulle inte jag påstå. Men riktigt som du beskriva är det olika från bana till bana.
Dvs; att gå mellan varje slag.
Skillnaden mellan de flesta banor i sverige och säg Monte Major i
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 10:13Ja Omberg är väl vackrare? 😉
Ja Omberg är väl vackrare? 😉
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 10:27Det skiljer enbart 8600 meter mellan Omberg o Mt Everest.
Det skiljer enbart 8600 meter mellan Omberg o Mt Everest.