Quote from Funbeat user on 16 November 2007, 18:28Tack för stöd för min idé! Jag förstår att inte allt kan förbättras och ändras, men men måste ju få fundera, till och med högt ibland.
Jag har försökt förklara så gott jag kunnat vad jag menat, men inte alldeles lättförklarat.
Tack för stöd för min idé! Jag förstår att inte allt kan förbättras och ändras, men men måste ju få fundera, till och med högt ibland.
Jag har försökt förklara så gott jag kunnat vad jag menat, men inte alldeles lättförklarat.
Quote from Funbeat user on 16 November 2007, 19:04Hej Katharina!
Sorry om du tog illa upp av mitt inlägg tidigare, det va inte alls meningen. Önska på såklart! Jag försökte kommunicera att vill du komma igång med målen innan tävlingen är slut så får du förmodligen sätta igång att knåpa ihop en egenhänd
Hej Katharina!
Sorry om du tog illa upp av mitt inlägg tidigare, det va inte alls meningen. Önska på såklart! Jag försökte kommunicera att vill du komma igång med målen innan tävlingen är slut så får du förmodligen sätta igång att knåpa ihop en egenhänd
Quote from Funbeat user on 16 November 2007, 19:16Okej, jag är inte långsint! Ha en bra helg!
Okej, jag är inte långsint! Ha en bra helg!
Quote from Magnus Gelang on 16 November 2007, 20:58Jo men hallå alla!
Går det förresten inte att få till ett mål så som det önskas här? Om man väljer 7 pass/vecka (för det går ju att välja) och så kryssar man i att pass utförda samma dag ska räknas som 1 pass (för det kan man väl också göra har jag för mi
Jo men hallå alla!
Går det förresten inte att få till ett mål så som det önskas här? Om man väljer 7 pass/vecka (för det går ju att välja) och så kryssar man i att pass utförda samma dag ska räknas som 1 pass (för det kan man väl också göra har jag för mi
Quote from Bjarne Lewin on 17 November 2007, 18:16Det finns mycket som skulle kunna bli bättre just med att skapa mål, många möjligheter (H:)
Det finns mycket som skulle kunna bli bättre just med att skapa mål, många möjligheter (H:)