Quote from Funbeat user on 12 November 2007, 15:19🙂 Ja, det är klart att den dag det flyter på är inget jobbigt! Men det gäller väl de flesta sporter....
Ändå funderat över det som jag började den här tråden med, (trots att Magnus inte gillade det) och det borde väl finnas några fler här som har ett b
🙂 Ja, det är klart att den dag det flyter på är inget jobbigt! Men det gäller väl de flesta sporter....
Ändå funderat över det som jag började den här tråden med, (trots att Magnus inte gillade det) och det borde väl finnas några fler här som har ett b
Quote from Funbeat user on 12 November 2007, 16:09Du har ju framfört ditt önskemål. Om du nu vill ha nåt som funkar tills nån ev. ändring görs så får du ju själv jobba med vad som finns.
Vill du ha tips? Har du sett att man kan mäta på antal ggr en viss aktivitet utförts? Använd det, t ex. Registera ut
Du har ju framfört ditt önskemål. Om du nu vill ha nåt som funkar tills nån ev. ändring görs så får du ju själv jobba med vad som finns.
Vill du ha tips? Har du sett att man kan mäta på antal ggr en viss aktivitet utförts? Använd det, t ex. Registera ut
Quote from Panama B on 12 November 2007, 23:04Hur mäts dagsform??!
Hur mäts dagsform??!
Quote from Funbeat user on 15 November 2007, 22:13Jaha, Emma, så att önska förbättringar här är inte att föredra? Jag har läst ett antal trådar om önskemål, men det kanske bara är vissa som får komma till tals då?
Jag har just nu inget behov av nån fejkad speciallösning, det är inte så jag tränar.
Jaha, Emma, så att önska förbättringar här är inte att föredra? Jag har läst ett antal trådar om önskemål, men det kanske bara är vissa som får komma till tals då?
Jag har just nu inget behov av nån fejkad speciallösning, det är inte så jag tränar.
Quote from Bjarne Lewin on 15 November 2007, 23:07Det är ett oerhört arbete att programmera en sån har site! Vill många ha en viss förändring så brukar Olle fixa det, i bland tar det tid och ibland om det inte är så många som verkar vilja det så får man nöja sig med lösningar liknande det Emma föreslog.
Det är ett oerhört arbete att programmera en sån har site! Vill många ha en viss förändring så brukar Olle fixa det, i bland tar det tid och ibland om det inte är så många som verkar vilja det så får man nöja sig med lösningar liknande det Emma föreslog.
Quote from Panama B on 16 November 2007, 12:55Háller med Evely att det jobb Olle gjort är helt enormt...
re: Katharina
"men det kanske bara är vissa som får komma till tals då"
känns som lite otrevlig ton som jag inte tycker hör hemma här på FunbeatJag kollade igen på din fråga först i denna tråd.
Háller med Evely att det jobb Olle gjort är helt enormt...
re: Katharina
"men det kanske bara är vissa som får komma till tals då"
känns som lite otrevlig ton som jag inte tycker hör hemma här på Funbeat
Jag kollade igen på din fråga först i denna tråd.
Quote from Funbeat user on 16 November 2007, 14:14Katharina:"men det kanske bara är vissa som får komma till tals då"
Magnus:"känns som lite otrevlig ton som jag inte tycker hör hemma här på Funbeat"
- det är väl just så jag har känt att andra har bemött mig!Jag kommer med förslag som jag inte tycker ä
Katharina:"men det kanske bara är vissa som får komma till tals då"
Magnus:"känns som lite otrevlig ton som jag inte tycker hör hemma här på Funbeat"
- det är väl just så jag har känt att andra har bemött mig!
Jag kommer med förslag som jag inte tycker ä
Quote from Linnea Persson on 16 November 2007, 15:13Helt ärligt, jag håller med Katharina, jag reagerade också på nåt av svaren. Tanken är ju att man ska kunna önska funktioner, sen att alla givetvis inte kan utföras och man då får hitta på nån specialvariant är ju en annan sak. Men att i mängder av trådar
Helt ärligt, jag håller med Katharina, jag reagerade också på nåt av svaren. Tanken är ju att man ska kunna önska funktioner, sen att alla givetvis inte kan utföras och man då får hitta på nån specialvariant är ju en annan sak. Men att i mängder av trådar
Quote from Panama B on 16 November 2007, 15:21Det är inte fråga om att bråka utan att förstå...
"kommentarer av nån som fattar vad jag menar"
kanske vänd på argumentation och satsa på att uttrycka er tydligare.....tror att skulle du formulerat att du vill ha en funktion som
"visar hur många mål
Det är inte fråga om att bråka utan att förstå...
"kommentarer av nån som fattar vad jag menar"
kanske vänd på argumentation och satsa på att uttrycka er tydligare.....
tror att skulle du formulerat att du vill ha en funktion som
"visar hur många mål
Quote from mårten jansson on 16 November 2007, 17:49Jag tror att förslaget ligger i linje med andra saker som varit uppe angående målen, nämligen att man ska kunna sätta en kombination av tid och antal pass. I det här fallet 7 pass i veckan (kryssa i rutan räkna bara som ett pass per dag så blir det samma
Jag tror att förslaget ligger i linje med andra saker som varit uppe angående målen, nämligen att man ska kunna sätta en kombination av tid och antal pass. I det här fallet 7 pass i veckan (kryssa i rutan räkna bara som ett pass per dag så blir det samma