Quote from Guest on 4 January 2010, 12:28Vad är ditt personliga mål att genomföra i år?
Vilka tävlingar ska du köra och ska du slutföra ett långsiktigt mål?Själv är jag anmäld till IM i Kalmar & Barcelona, HIM i Sövde samt Bornholm 6D Ultralöp, håller jag och kroppen vill så satsar jag långsik
Vad är ditt personliga mål att genomföra i år?
Vilka tävlingar ska du köra och ska du slutföra ett långsiktigt mål?
Själv är jag anmäld till IM i Kalmar & Barcelona, HIM i Sövde samt Bornholm 6D Ultralöp, håller jag och kroppen vill så satsar jag långsik
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 12:38under 2:15 på olympisk
Svenska Cupen tävlingar och nån sprint.
VM i Budapest
under 2:15 på olympisk
Svenska Cupen tävlingar och nån sprint.
VM i Budapest
Quote from j sollerman on 4 January 2010, 12:49Kalmar Triathlon. Sen tänker jag satsa på att bli en hygglig simmare!
Kalmar Triathlon. Sen tänker jag satsa på att bli en hygglig simmare!
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 13:19Hoppas hinna träna till HIM på Tjörn 28 augusti. Men innan dessa blir det Kungsholmen Runt, GBG varvet och Siljan Runt.
Hoppas hinna träna till HIM på Tjörn 28 augusti. Men innan dessa blir det Kungsholmen Runt, GBG varvet och Siljan Runt.
Quote from Jonas Täng on 4 January 2010, 14:18Mitt mål är att leva upp till de mål jag satt för träningen. Då borde tävlingarna gå av bara farten!
Att inte gå in i väggen i Kalmar är också ett mål, och ett pers skulle sitta fint.
Mitt mål är att leva upp till de mål jag satt för träningen. Då borde tävlingarna gå av bara farten!
Att inte gå in i väggen i Kalmar är också ett mål, och ett pers skulle sitta fint.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:08I sommar är det två tävlingar som är mina stora mål.
Det är först Ironman Nice och ca 5 veckor senare kör jag i Kalmar. Inte helt optimalt men det får gå. Hoppas på en tid kring 9.30 i Kalmar om allt går bra. Kommer nog att köra ett par kortare tävlingar
I sommar är det två tävlingar som är mina stora mål.
Det är först Ironman Nice och ca 5 veckor senare kör jag i Kalmar. Inte helt optimalt men det får gå. Hoppas på en tid kring 9.30 i Kalmar om allt går bra. Kommer nog att köra ett par kortare tävlingar
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 16:06Att göra mitt första triatlon, en Sprint.
Har inte bestämt vilken det blir ännu, men det finns massor att välja på i detta stora land (USA).
Ett som jag siktat in mig på är Lake Lure som går i augusti, det är bara runt knuten härifrån (30 min i bil).
Att göra mitt första triatlon, en Sprint.
Har inte bestämt vilken det blir ännu, men det finns massor att välja på i detta stora land (USA).
Ett som jag siktat in mig på är Lake Lure som går i augusti, det är bara runt knuten härifrån (30 min i bil).
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 16:08Göra klassikern och sub-10 på Kalmar.. (H)
Och inte bli skadad förstås....
Göra klassikern och sub-10 på Kalmar.. (H)
Och inte bli skadad förstås....
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 19:17Först blir det vasaloppet och sedan Svalbard Ski Marathon i april. Hoppas på att slå pers i vasan, svalbard får mer bli en skidtur i grym miljö! Sen blir det Kalmar som är det stora målet, inget tidsmål uppsatt. Vill komma imål och tycka att det är kul!
Först blir det vasaloppet och sedan Svalbard Ski Marathon i april. Hoppas på att slå pers i vasan, svalbard får mer bli en skidtur i grym miljö! Sen blir det Kalmar som är det stora målet, inget tidsmål uppsatt. Vill komma imål och tycka att det är kul!
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 21:33Jag har litet lägre krav/förväntningar för 2010.. 🙂
1. Att genomföra mitt första triathlon..
2. Komma under 2h på Horla triathlon...
3. Köra CykelVasan.
Jag har litet lägre krav/förväntningar för 2010.. 🙂
1. Att genomföra mitt första triathlon..
2. Komma under 2h på Horla triathlon...
3. Köra CykelVasan.