Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonMål inför 2010?
You need to log in to create posts and topics.

Det känns inte så realistiskt. Men det är bra att sätta upp tuffa mål 😉

När jag inledde klassiker nr 2 i höstas var målet att den skulle gå under 20 h. Nu när jag räknar ihop delmålen inser jag att klassikermålet är under 19.30. 🙂

Vasaloppet <7 h
Vättern <9 h (skyller på Kalle om det misslyckas 😉
Vansbro <1 h

Gbg-varvet,

Jag ska starta min andra klassiker med vättern. Och mina delmål är som dina. Alltså under 20 timmar. Men jag nöjer mig med <3 timmar på LL

edit: och jag kommer skylla på dig om jag inte kommer under 9 timmar på vr! 😉

Jag tänkte genomföra hela svenska cupen, men det sprack när jag blev bjuden på bröllop samma dag som Örserum. Målet får väl kanske bli att klättra lite i placeringslistan bara.

Organisera livet och sätta pers i alla konditionsgrenar som jag bestämmer mig för (när jag väl gör det) med två månaders varsel.

Bra kvalitet och kvantitet på träningen. Lära mig crawla bra (från att plaska omkring som en livrädd chiwawa). Vinna Stockholm Maraton - över min kompis alltså (vilket kommer ske om jag inte bryter båda benen - förlåt Gurra). Köpa en cykel och börja cykel

Edit: och sluta snusa!

Har du inte slutat än?;)
Och är det inte roligare att köpa en cykel innan sommaren?

Jag slutar idag (t+). Har inte tagit en snus på 2 h..

Jo får se, men senast i slutet av sommaren då. Handlar mest om ekonomi och om jag ens har möjlighet att använda den förrän i augusti/september.

Vad ska man börja med för hoj? Jag vill inte lägga 30

Vad gäller ny hoj så är ett jättebra tips att gå in här http://www.ribblecycles.co.uk/pu/road-track-bike/bike-builder/bikebuilder/1
Välj ut en hoj och börja bygg så får du priset direkt.
Även om du skulle välja en annan hoj av annat fabrikat så är det lik