Quote from j sollerman on 4 January 2010, 21:35Horla Triathlon är ett riktigt stort mål nästa år. Vill vara bland dom första upp ur vattnet!
Horla Triathlon är ett riktigt stort mål nästa år. Vill vara bland dom första upp ur vattnet!
Quote from ellen olsson on 4 January 2010, 22:13Det är bättre att vara bland de första i mål. Det är liksom lite av poängen...
Det är bättre att vara bland de första i mål. Det är liksom lite av poängen...
Quote from Lena Bjerlöw on 4 January 2010, 22:23Jag gör en repris på förra årets mål. Det var att kapa en timme på tiden i Kalmar, från första till andra gången.
Nu vill jag kapa en timme till! (H) Nån som hänger med på "kapa-timmen-i-kalmar-utmaningen"?
Har några fler mål. de finns här: http://kari
Jag gör en repris på förra årets mål. Det var att kapa en timme på tiden i Kalmar, från första till andra gången.
Nu vill jag kapa en timme till! (H) Nån som hänger med på "kapa-timmen-i-kalmar-utmaningen"?
Har några fler mål. de finns här: http://kari
Quote from j sollerman on 5 January 2010, 08:40Ja det vore roligare. Nästa år kanske.
Ja det vore roligare. Nästa år kanske.
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 14:22Årets stora mål är Kalmar Triathlon. Sen hoppas jag på nytt pers på Stockholm marathon. Har också som mål att köra ett antal triathlon på olympisk distans, kanske även nån HIM. Ser fram emot ett riktigt roligt tränings/tävlingsår.
Årets stora mål är Kalmar Triathlon. Sen hoppas jag på nytt pers på Stockholm marathon. Har också som mål att köra ett antal triathlon på olympisk distans, kanske även nån HIM. Ser fram emot ett riktigt roligt tränings/tävlingsår.
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 14:24Eftersom jag proveade på sprint förra året får väl årets mål bli att testa nån Olympisk...
Men först ska jag bli frisk så jag kan börja träna igen!
Eftersom jag proveade på sprint förra året får väl årets mål bli att testa nån Olympisk...
Men först ska jag bli frisk så jag kan börja träna igen!
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 12:40Kapa en timme i Kalmar skulle vara ett bra mål, men en seg fotskada gör nog det svårt - det är i löpningen jag skulle kunna kapa timmen. Så jag hoppas på VR under 9 och kanske några veteranlopp på cykel.
Kapa en timme i Kalmar skulle vara ett bra mål, men en seg fotskada gör nog det svårt - det är i löpningen jag skulle kunna kapa timmen. Så jag hoppas på VR under 9 och kanske några veteranlopp på cykel.
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 13:53Några väl genomförda lopp i sprint skulle kännas bra 2010.
Visionen är en stark, frisk och uthållig kropp som duger till långa dagar i kajak, bland bergen, på skidor eller till fots eller rentav nåt långlopp på cykel för motionärer utomlands.
Några väl genomförda lopp i sprint skulle kännas bra 2010.
Visionen är en stark, frisk och uthållig kropp som duger till långa dagar i kajak, bland bergen, på skidor eller till fots eller rentav nåt långlopp på cykel för motionärer utomlands.
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 11:26Kalmar, kapa tiden från 12:14 till under 10:30
Dessutom har jag gett mg den på att gå under 40min på milen, det måste gå
Kalmar, kapa tiden från 12:14 till under 10:30
Dessutom har jag gett mg den på att gå under 40min på milen, det måste gå
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 10:05Mitt stora mål 2010 är IM Klagenfurt i Österrike. Målet är att komma under 12 timmar.
Mitt stora mål 2010 är IM Klagenfurt i Österrike. Målet är att komma under 12 timmar.