Quote from Kicki K on 8 January 2010, 10:51"kapa-timmen-i-kalmar-utmaningen" stämmer bra med mina mål.
Sen under 10h på VR, vilket inte är ett mål utan ett krav.
Under 2.15 på LL står kvar från år till år.
3.15- 3.30 på marathon skulle kunna vara ett men lite flummigt då jag inte vet om det blir
"kapa-timmen-i-kalmar-utmaningen" stämmer bra med mina mål.
Sen under 10h på VR, vilket inte är ett mål utan ett krav.
Under 2.15 på LL står kvar från år till år.
3.15- 3.30 på marathon skulle kunna vara ett men lite flummigt då jag inte vet om det blir
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 05:17Göra mitt första triathlon!
Göra mitt första triathlon!
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 08:45Kalmar IM blir det stora målet med säsongen. Genomföra med bra resultat - ännu inte specificerat vad det betyder. Plocka hem ett silver på Lidingö står också på agendan.
Kalmar IM blir det stora målet med säsongen. Genomföra med bra resultat - ännu inte specificerat vad det betyder. Plocka hem ett silver på Lidingö står också på agendan.
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 12:22Mål för 2010 är att kapa 10 min på olympisk distans, ned till 2:25, genomföra ett 1/2 Ironman och att återigen komma i mål före min tvillingbror. (H)
/F
Mål för 2010 är att kapa 10 min på olympisk distans, ned till 2:25, genomföra ett 1/2 Ironman och att återigen komma i mål före min tvillingbror. (H)
/F
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 19:42Att klara London Triathlon (mitt första olympiska efter 2 avklarade sprint) på 3 timmar.
Fler som ska dit? Jag hade ju såklart velat ta Stockholm, men när det verkade inställt så tvekade jag inte att boka in mig där i stället.
Att klara London Triathlon (mitt första olympiska efter 2 avklarade sprint) på 3 timmar.
Fler som ska dit? Jag hade ju såklart velat ta Stockholm, men när det verkade inställt så tvekade jag inte att boka in mig där i stället.
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 21:58Genföra mitt första HIM, blir i Barcelona. Tidsmål ej helt sprikat ännu, men visst känns 5 h som en drömgräns 🙂
Och för att klara detta måste jag inte bara kunna flyta i vatten utan även kunna simma, och det är banne mig inte det lättaste att lära sig s
Genföra mitt första HIM, blir i Barcelona. Tidsmål ej helt sprikat ännu, men visst känns 5 h som en drömgräns 🙂
Och för att klara detta måste jag inte bara kunna flyta i vatten utan även kunna simma, och det är banne mig inte det lättaste att lära sig s
Quote from Elias Engqvist on 15 January 2010, 00:03Mitt mål är också Kalmar och förbättra min tid från 13:45 till 12:30
Mitt mål är också Kalmar och förbättra min tid från 13:45 till 12:30
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 10:26Nej Christer, ditt mål är 12.28 så du slår mig 😉
Nej Christer, ditt mål är 12.28 så du slår mig 😉
Quote from j sollerman on 15 January 2010, 10:28Trodde Christers mål va att slå mig 😉
Trodde Christers mål va att slå mig 😉
Quote from Elias Engqvist on 15 January 2010, 12:58OK, nytt mål: 8:15:58
OK, nytt mål: 8:15:58