Quote from Fredric Lagerström on 23 June 2009, 21:01Det var ett bra tips om var man ska leta på däcket Anders Andersson!
Har inte tänkt på det förr. Men nu har jag noterat det inför nästa punka. 🙂
Det var ett bra tips om var man ska leta på däcket Anders Andersson!
Har inte tänkt på det förr. Men nu har jag noterat det inför nästa punka. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 21:13Per: Jaha, det finns alltså en lagstiftande instans på det här området! Jag trodde att det var en historisk/kulturell fråga. 😉
Per: Jaha, det finns alltså en lagstiftande instans på det här området! Jag trodde att det var en historisk/kulturell fråga. 😉
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 21:16"Ni försöker alltså säga att Sveriges största cykelklubb har fel färg på sina strumpor. Absurt, det är vi som skapar modet."
Det finns ingen fel färg, det finns bara det vita modet bland vissa cyklister. Och hos oss andra cyklister finns modet att göra s
"Ni försöker alltså säga att Sveriges största cykelklubb har fel färg på sina strumpor. Absurt, det är vi som skapar modet."
Det finns ingen fel färg, det finns bara det vita modet bland vissa cyklister. Och hos oss andra cyklister finns modet att göra s
Quote from Fredrik Närenfors on 23 June 2009, 21:17Exakt. Det är modet som gäller (H)
Exakt. Det är modet som gäller (H)
Quote from ellen olsson on 23 June 2009, 21:58Stockholmare har aldrig haft varken smak eller stil...
Adamson godtar f.ö. bara vitt.
Stockholmare har aldrig haft varken smak eller stil...
Adamson godtar f.ö. bara vitt.
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 22:30angående sveriges största cykelklubb.. det är inte så att "ju fler kockar, desto... soppa"? 😀
angående sveriges största cykelklubb.. det är inte så att "ju fler kockar, desto... soppa"? 😀
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 22:41Då kör ni LVG i urtvättade cykeltröjor och brallor också?
Då kör ni LVG i urtvättade cykeltröjor och brallor också?
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 22:52Hej Per.
"Ni försöker alltså säga att Sveriges största cykelklubb har fel färg på sina strumpor."
Vilken klubb är det, som är Sveriges största cykelklubb?
Vänligen
P.
Hej Per.
"Ni försöker alltså säga att Sveriges största cykelklubb har fel färg på sina strumpor."
Vilken klubb är det, som är Sveriges största cykelklubb?
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 08:35Vem är Adamsson? :-/
Vem är Adamsson? :-/
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 08:36Vi är inte störst, men vackrast. Vi har GRÖNA strumpor.
bild:http://shop.textalk.se/shop/4720/4720-396429-shopw-710a01.jpg
Vi är inte störst, men vackrast. Vi har GRÖNA strumpor.
bild:http://shop.textalk.se/shop/4720/4720-396429-shopw-710a01.jpg