Quote from j sollerman on 25 June 2008, 00:45De va nog en del dötid med i dom där 67.
Data Värde Enhet
Varaktighet 9:21:45
Lagringsfrekvens 5 sEnergiförbrukning 7502 kcal
Antal hjärtslag 79218 slag
Återhämtning -24 slag
Minimipuls 96 slag/min
Snittpuls 141 slag/min
Maxpuls 175
De va nog en del dötid med i dom där 67.
Data Värde Enhet
Varaktighet 9:21:45
Lagringsfrekvens 5 s
Energiförbrukning 7502 kcal
Antal hjärtslag 79218 slag
Återhämtning -24 slag
Minimipuls 96 slag/min
Snittpuls 141 slag/min
Maxpuls 175
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 10:37Hej Gary.
Och tack för omtanken och jag ska göra mitt bästa, för vem vill se en fisk på en cykel? Det är illa nog med en hummer 😉
Vänligen
p.
Hej Gary.
Och tack för omtanken och jag ska göra mitt bästa, för vem vill se en fisk på en cykel? Det är illa nog med en hummer 😉
Vänligen
p.
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 11:03På tal om cyklande fiskar, kolla in följande länkar.
http://www.youtube.com/watch?v=KTT2-TNuegM
http://www.fishonabike.com/Leif
På tal om cyklande fiskar, kolla in följande länkar.
/Leif
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 13:07Kollar man på Kalles siffror ser man att han frirullade ganska mycket.
Räknar man om medelkadensen till den tid han verkligen trampade:
Totalsträcka / (totalsträcka - rullsträcka) = 1,40
medelkadens x 1,40 = 93,8
Ser ju mer rätt och riktigt ut
Kollar man på Kalles siffror ser man att han frirullade ganska mycket.
Räknar man om medelkadensen till den tid han verkligen trampade:
Totalsträcka / (totalsträcka - rullsträcka) = 1,40
medelkadens x 1,40 = 93,8
Ser ju mer rätt och riktigt ut
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 13:47Det är snyggt med blod i ansiktet... 😉
Det är snyggt med blod i ansiktet... 😉
Quote from Bengt Askerfelt on 26 June 2008, 14:02Blod i ett glatt ansikte inger respekt...eller total förvirring... 😀
Jag fattar fortfarande inte varför en cykeldator ska mäta minimikadens för övrigt.
Blod i ett glatt ansikte inger respekt...eller total förvirring... 😀
Jag fattar fortfarande inte varför en cykeldator ska mäta minimikadens för övrigt.
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 17:38Tanken bakom att hög kadens ger bättre uthållighet baseras på att vi har en blandning av olika muskelceller i benen. Dels en sort som kallas "långsamma", och som enbart kan använda fett som bränsle, och en annan som kallas "snabba", som använder kolhydrat
Tanken bakom att hög kadens ger bättre uthållighet baseras på att vi har en blandning av olika muskelceller i benen. Dels en sort som kallas "långsamma", och som enbart kan använda fett som bränsle, och en annan som kallas "snabba", som använder kolhydrat
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 20:24Tack Jack,
Gröna känselspröt är också snyggt... 🙂
Tack Jack,
Gröna känselspröt är också snyggt... 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 20:24Blodet kom från en vurpa 7 mil innan mål på årets Vätternrunda.
Det glada ansiktet beror på att jag klarade tiden 8.58.För övrigt så var min medelkadens 88 varv/min och Maxkadens 119 varv/min
Blodet kom från en vurpa 7 mil innan mål på årets Vätternrunda.
Det glada ansiktet beror på att jag klarade tiden 8.58.
För övrigt så var min medelkadens 88 varv/min och Maxkadens 119 varv/min
Quote from Torbjörn Karlsson on 26 June 2008, 21:35Ah, det var du Leif!
Jag körde med Er ett bra tag. Specialized Tarmac och ACT dress.
Skönt att du klarade målet, jag hade några minuter till godo när jag hittade Er och slutade på 8:47.
Ah, det var du Leif!
Jag körde med Er ett bra tag. Specialized Tarmac och ACT dress.
Skönt att du klarade målet, jag hade några minuter till godo när jag hittade Er och slutade på 8:47.