Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 19:00Håller med Peter! Tack vare GPSen ger jag mig ut på nya rundor varje helg och springer på måfå runt stan. Sen är det otroligt kul att ladda upp resultatet och titta på kartan hur rundan blev. Jag har utforskat Stockholm och hittat en massa roliga och vack
Håller med Peter! Tack vare GPSen ger jag mig ut på nya rundor varje helg och springer på måfå runt stan. Sen är det otroligt kul att ladda upp resultatet och titta på kartan hur rundan blev. Jag har utforskat Stockholm och hittat en massa roliga och vack
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 19:04Med footpod och GPS är det lätt att fastna i att man vill ha koll på sträckan. Det går faktiskt utomordentligt bra att springa iallafall, och spara pengarna till något bättre alt. hejda den hysteriska konsumtionshetsen i det här samhället. Om man nu skull
Med footpod och GPS är det lätt att fastna i att man vill ha koll på sträckan. Det går faktiskt utomordentligt bra att springa iallafall, och spara pengarna till något bättre alt. hejda den hysteriska konsumtionshetsen i det här samhället. Om man nu skull
Quote from Elias Engqvist on 18 August 2008, 19:05Jag noterar att fröken bytt namn! Trevligt!
Jag noterar att fröken bytt namn! Trevligt!
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 19:14Så kontentan är att "köp den om du behöver den, annars inte"?
Tala om att slå in öppna dörrar.
Så kontentan är att "köp den om du behöver den, annars inte"?
Tala om att slå in öppna dörrar.
Quote from Elias Engqvist on 18 August 2008, 19:18Jag skulle säga att kontentan är nog att det går alldeles utmärkt att bli bra löpare utan GPS-satelliter! Tror att Bekele klarade sig bra utan tex...
Sen är det väl så för mig tex att det är svårt att hålla mig ifrån nåt elektronisk liten pryl som piper
Jag skulle säga att kontentan är nog att det går alldeles utmärkt att bli bra löpare utan GPS-satelliter! Tror att Bekele klarade sig bra utan tex...
Sen är det väl så för mig tex att det är svårt att hålla mig ifrån nåt elektronisk liten pryl som piper
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 19:28christer, jag blev så snäll pga. namnbytet att du kan få ärva min Tamagotchi (piper, blinkar, lyser och är en liten elektronisk pryl)
BILD:http://blog.wired.com/geekdad/images/2007/12/09/tamagotchi.jpg
christer, jag blev så snäll pga. namnbytet att du kan få ärva min Tamagotchi (piper, blinkar, lyser och är en liten elektronisk pryl)
BILD:http://blog.wired.com/geekdad/images/2007/12/09/tamagotchi.jpg
Quote from Elias Engqvist on 18 August 2008, 19:30Whohooo!
Whohooo!
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 10:42Nu blev jag nyfiken. Varför detta namnbyte? Speciellt i dessa FRA-dagar. 🙂
Nu blev jag nyfiken. Varför detta namnbyte? Speciellt i dessa FRA-dagar. 🙂
Quote from Sissel Svanøe on 19 August 2008, 10:59Ja, Floppis. Vadan detta namnbyte? Har du gift dig?
Ja, Floppis. Vadan detta namnbyte? Har du gift dig?