Quote from Andras Matolcsy on 29 June 2008, 18:55Kommer om combicampen går igenom besiktningen
Kommer om combicampen går igenom besiktningen
Quote from Lena O on 29 June 2008, 19:30Bra kalle, vi vill inte ha onyktra cyklister på vägen 🙂
Bra kalle, vi vill inte ha onyktra cyklister på vägen 🙂
Quote from j sollerman on 29 June 2008, 19:50jag ska ju bara vara onykter på kvällen, och lite bakfull dagen efter.
jag ska ju bara vara onykter på kvällen, och lite bakfull dagen efter.
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 20:04En av mina MTB-kumpaner påstår att han alltid är som snabbast när han är lite bakfull.
En av mina MTB-kumpaner påstår att han alltid är som snabbast när han är lite bakfull.
Quote from j sollerman on 29 June 2008, 20:30jo men de går helt okej att köra på bakfyllan. lite jobbigt när pulsen blir för hög bara..
jo men de går helt okej att köra på bakfyllan. lite jobbigt när pulsen blir för hög bara..
Quote from Ola Jarvi on 29 June 2008, 20:46Kommer såklart.
Kommer såklart.
Quote from Fredrik Närenfors on 29 June 2008, 20:53Självklart kommer jag med dotter Jenny. Betalade cykling och camping häromdagen, så vi syns på samma ställe som alltid.
Bakfulla cyklister ser vi gärna att vi slipper så det är bra att du inte kommer Kalle. Precis som att jag inte är intresserad av att m
Självklart kommer jag med dotter Jenny. Betalade cykling och camping häromdagen, så vi syns på samma ställe som alltid.
Bakfulla cyklister ser vi gärna att vi slipper så det är bra att du inte kommer Kalle. Precis som att jag inte är intresserad av att m
Quote from Åsa Tysklind on 29 June 2008, 21:09Ja man får hoppas på bättre väder i år..
Jo jag har nästan bestämt mig att komma ska bara kolla om husvagen är kvar och är besiktigad.
Ja man får hoppas på bättre väder i år..
Jo jag har nästan bestämt mig att komma ska bara kolla om husvagen är kvar och är besiktigad.
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 21:21Efter backarna i Falun blir det M6
Efter backarna i Falun blir det M6
Quote from Nils Hylander on 29 June 2008, 22:54Vi kommer som vanligt å bor i år på campen i husvagn - ska bli toppen och du Robban: i år blir vädret som det var för ett par år sen = stabilt, varmt och soligt....*tjohooo*... =)
Vi kommer som vanligt å bor i år på campen i husvagn - ska bli toppen och du Robban: i år blir vädret som det var för ett par år sen = stabilt, varmt och soligt....*tjohooo*... =)