Quote from Mikaela Lexén on 29 June 2008, 23:20Minst tre från Tierp dyker upp. Ok, fyra då om jag räknar in Kristoffer för han har oxå en snygg tröja... 😉
Vi har även med oss en "spårvägare" som strandat sitt motordrivna fordon.
Minst tre från Tierp dyker upp. Ok, fyra då om jag räknar in Kristoffer för han har oxå en snygg tröja... 😉
Vi har även med oss en "spårvägare" som strandat sitt motordrivna fordon.
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 23:25Kristoffer har ju en tröja i varje hamn (H:).
Kristoffer har ju en tröja i varje hamn (H:).
Quote from Emma Sjöberg on 30 June 2008, 08:04Har hört något om pasta i depåer eller efter målgång.. mao... Det här blir bara bättre och bättre!!
Har hört något om pasta i depåer eller efter målgång.. mao... Det här blir bara bättre och bättre!!
Quote from Torbjörn Ohlsson on 30 June 2008, 09:59Jo, det där med att sympatisera med två olika klubbar är ett problem. Men, men så länge jag inte tävlar går det väl an att "vända kappan efter vinden", och köra med olika klubbar vid olika tillfällen!??!??!!
Jo, det där med att sympatisera med två olika klubbar är ett problem. Men, men så länge jag inte tävlar går det väl an att "vända kappan efter vinden", och köra med olika klubbar vid olika tillfällen!??!??!!
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 10:43För mig får du va medlem i hur många klubbar du vill Kristoffer (H:).
För mig får du va medlem i hur många klubbar du vill Kristoffer (H:).
Quote from Fredrik Närenfors on 30 June 2008, 23:58Det får han vara för klubbarna också
Det får han vara för klubbarna också
Quote from Åsa Tysklind on 6 July 2008, 12:29Tror inte nu att jag kommer i år.
Den husvagnen som jag har lånat är nu såld.
Jag ska se om jag lyckas hitta något ställe att bo på...
Tror inte nu att jag kommer i år.
Den husvagnen som jag har lånat är nu såld.
Jag ska se om jag lyckas hitta något ställe att bo på...
Quote from Fredrik Närenfors on 6 July 2008, 14:32Men Robban då. Det finns tusentals husvagnar i det här landet för att inte tala om alla tält.
Nä den ursäkten håller inte.
Men Robban då. Det finns tusentals husvagnar i det här landet för att inte tala om alla tält.
Nä den ursäkten håller inte.
Quote from Åsa Tysklind on 6 July 2008, 19:16Jo det finna en massa husvgnar. tält är jag inte mycket för om det inte är välldigt fint väder.. Men det har väll Anika lovat att det ska bli.. Men det är inte för sent än att hitta något .. Jag letar..
Jo det finna en massa husvgnar. tält är jag inte mycket för om det inte är välldigt fint väder.. Men det har väll Anika lovat att det ska bli.. Men det är inte för sent än att hitta något .. Jag letar..
Quote from Mattias Johansson on 14 July 2008, 13:09Kommer och jag fruktar Hasslöv nu efter två veckors utlandssemester med sol, lättja, matfrossande och litervis med druvsaft(#).
Blir husvagn på campingen med familj.
Kommer och jag fruktar Hasslöv nu efter två veckors utlandssemester med sol, lättja, matfrossande och litervis med druvsaft(#).
Blir husvagn på campingen med familj.