Quote from Funbeat user on 14 July 2008, 13:23Linnex: Kör då Truedsfällan istället så det inte blir så trångt.
Linnex: Kör då Truedsfällan istället så det inte blir så trångt.
Quote from Mattias Johansson on 14 July 2008, 13:25David... ja det är ju en idé. Den är ju i a f "kortare"(H)
David... ja det är ju en idé. Den är ju i a f "kortare"(H)
Quote from Funbeat user on 14 July 2008, 13:27Bättre utsikt också eftersom det är mindre träd som skymmer sikten.
Bättre utsikt också eftersom det är mindre träd som skymmer sikten.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 15 July 2008, 11:11Hasslöv kommer att gå fint Linnex, speciellt efter träningslägret där du låg sjuk. Du har verkligen fått vila dig i form!
Hasslöv kommer att gå fint Linnex, speciellt efter träningslägret där du låg sjuk. Du har verkligen fått vila dig i form!
Quote from Funbeat user on 15 July 2008, 14:53Ja, inga problem eftersom "Hasslövsbacken" kallas för "Juniorbacken"..
Ja, inga problem eftersom "Hasslövsbacken" kallas för "Juniorbacken"..
Quote from Mattias Johansson on 18 July 2008, 14:49Satan... blev strul med husvagnen. Kommer därför ner utan familj 🙁
Satan... blev strul med husvagnen. Kommer därför ner utan familj 🙁
Quote from Lena O on 30 July 2008, 20:42Tack för mailen Dennis.
Kanonbra bilder!! (t+)
Tack för mailen Dennis.
Kanonbra bilder!! (t+)
Quote from Sandra Näslund on 30 July 2008, 22:08Fina bilder - tack för visningen.
M6:an är ett av mina framtida "villgöra"-projekt, det blir nog med fru och barn så smånigom...
Vad blev det av din cykling?
Fina bilder - tack för visningen.
M6:an är ett av mina framtida "villgöra"-projekt, det blir nog med fru och barn så smånigom...
Vad blev det av din cykling?
Quote from Mikaela Lexén on 30 July 2008, 22:19>Ari
Jag fick ont i vänster knä på Mörksuggejakten helgen innan, och det kom tillbaka under M6 trots vila hela veckan emellan. 🙁
>Ari
Jag fick ont i vänster knä på Mörksuggejakten helgen innan, och det kom tillbaka under M6 trots vila hela veckan emellan. 🙁
Quote from Sandra Näslund on 30 July 2008, 23:11Om gud velat att vi skulle cykla i terrängen skulle han aldrig uppfunnit asfalten.
(=tråkigt, knäproblem är aldrig kul).
Om gud velat att vi skulle cykla i terrängen skulle han aldrig uppfunnit asfalten.
(=tråkigt, knäproblem är aldrig kul).