Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 20:01Jag tror Jörgen vill se resultatet av dina mätningar av restprodukterna, gärna bildbevis 🙂
Jag tror Jörgen vill se resultatet av dina mätningar av restprodukterna, gärna bildbevis 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 20:40Tack det är bra men du kan ge mina konfimander till kocken.
Tack det är bra men du kan ge mina konfimander till kocken.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 20:58Konfirmander? Du menar inte reprimander/komplimanger? 😉
Konfirmander? Du menar inte reprimander/komplimanger? 😉
Quote from Sissel Svanøe on 25 March 2011, 23:00Påminner om när vi var på fin middag och servitören presenterar maten; Konfunderad torskrygg. Till frukost dagen efter kom vi på att det var nog konfiterad han menade...
Påminner om när vi var på fin middag och servitören presenterar maten; Konfunderad torskrygg. Till frukost dagen efter kom vi på att det var nog konfiterad han menade...
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 23:10Give My Compliments to the Chef kanske?
http://www.youtube.com/watch?v=n-nosdSTqEE
Give My Compliments to the Chef kanske?
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 06:47My bad... gjorde annat och såg inte stavfelet -- men jag tycker om flera av förslagen så välj det som ni tycker bäst om.
My bad... gjorde annat och såg inte stavfelet -- men jag tycker om flera av förslagen så välj det som ni tycker bäst om.