Quote from Guest on 30 December 2007, 15:15Löpning i all ära men man tappar rumpan..ha ha ha..
Nån som också har märkt detta?
Löpning i all ära men man tappar rumpan..ha ha ha..
Nån som också har märkt detta?
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 15:25tyvärr inte BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/-cry-.gif
tyvärr inte BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/-cry-.gif
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 15:31Klaga inte Maria. Du har ju åtminstone fått mellanrum... 😉
Klaga inte Maria. Du har ju åtminstone fått mellanrum... 😉
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 15:38hahaha.....du minns......fast jag tycker att allt julpapper (?) börjar täppa igen igen 😉
hahaha.....du minns......fast jag tycker att allt julpapper (?) börjar täppa igen igen 😉
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 15:44jo kör stenhård intervall och du kommer garanterat att tappa rumpan! ha ha
jo kör stenhård intervall och du kommer garanterat att tappa rumpan! ha ha
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 15:51Absolut - den flyger all vägens kos. 🙂 Tack och lov är det inte bara rumpan som sticker åt fanders - det försvinner rakt över ett bräde på hela kroppen 🙂
Min rumpa har blivit så liten så jag måste blöta tightsen innan jag börjar springa - annars åker
Absolut - den flyger all vägens kos. 🙂 Tack och lov är det inte bara rumpan som sticker åt fanders - det försvinner rakt över ett bräde på hela kroppen 🙂
Min rumpa har blivit så liten så jag måste blöta tightsen innan jag börjar springa - annars åker
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 15:51Stämmer!!
Stämmer!!
Quote from Pernilla Liljegren on 30 December 2007, 15:52Min rumpa krymper, men det mellanrummet, Maria, har ja ginte uppnått än. Kanske ska börja springa mer regelbundet...blir inte mkt med det nu på vintern....
Min rumpa krymper, men det mellanrummet, Maria, har ja ginte uppnått än. Kanske ska börja springa mer regelbundet...blir inte mkt med det nu på vintern....
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 15:54Men Louise - vad gör man inte för "mellanrummet". Sjas upp på löpbandet om det är ett måste för att löpningen ska bli regelbunden! 😉 Vill man vara fin får man lida pin! 😉 (H)
Men Louise - vad gör man inte för "mellanrummet". Sjas upp på löpbandet om det är ett måste för att löpningen ska bli regelbunden! 😉 Vill man vara fin får man lida pin! 😉 (H)
Quote from Pernilla Liljegren on 30 December 2007, 16:08Men det finns så mkt annat kul att träna, utan att stå på löpbandet! Vet inte hur jag ska få ihop det om jag ska springa där OCKSÅ. Men jag är rätt nöjd. Har tappat rätt mkt i omfång senaste två åren och ganska markant även senaste halvåret. VÄLDIGT skönt
Men det finns så mkt annat kul att träna, utan att stå på löpbandet! Vet inte hur jag ska få ihop det om jag ska springa där OCKSÅ. Men jag är rätt nöjd. Har tappat rätt mkt i omfång senaste två åren och ganska markant även senaste halvåret. VÄLDIGT skönt