Quote from Jan Lundquist on 30 December 2007, 16:09Alltså vaddå tappar? Blir den mindre eller faller den neråt? Den borde rimligtvis bli mindre men knappast ramla neråt för lite muskler får man väl i rumpan av löpning?
Alltså vaddå tappar? Blir den mindre eller faller den neråt? Den borde rimligtvis bli mindre men knappast ramla neråt för lite muskler får man väl i rumpan av löpning?
Quote from Pernilla Liljegren on 30 December 2007, 16:11Ja, ramlar den neråt så kommer jag INTE att börja springa mer i alla fall!
Ja, ramlar den neråt så kommer jag INTE att börja springa mer i alla fall!
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 16:13Hjälp, det låter farligt!
Har ju tappat några kilon sedan man började springa. Kanske ska sluta springa....jag är rädd om min rumpa.
Men borde det inte vara som Stina säger? Den borde väl stärkas också!
Hjälp, det låter farligt!
Har ju tappat några kilon sedan man började springa. Kanske ska sluta springa....jag är rädd om min rumpa.
Men borde det inte vara som Stina säger? Den borde väl stärkas också!
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 16:15Inga cyklister här än va... 🙂
Men är inte cykel det ultimata för en fast fin rumpa? Det är kanske dags att göra slag i saken och komplettera träningen med cykling också.
Inga cyklister här än va... 🙂
Men är inte cykel det ultimata för en fast fin rumpa? Det är kanske dags att göra slag i saken och komplettera träningen med cykling också.
Quote from Catharina Brattlin on 30 December 2007, 16:17Fia-Lotta; Du har inte funderat på att köpa tights i en storlek mindre? 😉
Jag upplever inte att jag har "tappat" rumpan, vare sig neråt eller åt något annat håll. Däremot har ändalykten blivit muskulösare och därmed "bulligare", om Ni förstår vad jag me
Fia-Lotta; Du har inte funderat på att köpa tights i en storlek mindre? 😉
Jag upplever inte att jag har "tappat" rumpan, vare sig neråt eller åt något annat håll. Däremot har ändalykten blivit muskulösare och därmed "bulligare", om Ni förstår vad jag me
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 16:21Jag lär då aldrig få fladdrande tights hur mycket jag än springer 😉
Jag lär då aldrig få fladdrande tights hur mycket jag än springer 😉
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 16:24jag och Karin sitter i samma bå.....kjol.... 😀
jag och Karin sitter i samma bå.....kjol.... 😀
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 16:35Sylvia: Brallorna är i storlek xs - finns nog inte mindre. Fast jag ska vara ärlig - dom sitter jätteskönt. Giller inte när det sitter FÖR hårt i midjan och skär in så när jag väl blir svettig sitter dom som gjutna.
Stämmer också att man inte tappar rump
Sylvia: Brallorna är i storlek xs - finns nog inte mindre. Fast jag ska vara ärlig - dom sitter jätteskönt. Giller inte när det sitter FÖR hårt i midjan och skär in så när jag väl blir svettig sitter dom som gjutna.
Stämmer också att man inte tappar rump
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 16:37Ja jag har faktiskt blivit lite rädd. Jag hade inte stor rumpa innan och nu så e den ännu mindre..hoppas det inte blir ännu mer nu..för jag älskar att springa! 🙁
Jag har sett andra på gymmet och dom har också tappat rumpan på sistonde..Ha ha ha..stackars
Ja jag har faktiskt blivit lite rädd. Jag hade inte stor rumpa innan och nu så e den ännu mindre..hoppas det inte blir ännu mer nu..för jag älskar att springa! 🙁
Jag har sett andra på gymmet och dom har också tappat rumpan på sistonde..Ha ha ha..stackars
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 16:41Jasså Fia Lotta oj då! Skall kolla in spinnings grupperna på mitt gym..
Det var väldigt vad detta blev intressant! Ha ha ha.. Allvarligt!
Jasså Fia Lotta oj då! Skall kolla in spinnings grupperna på mitt gym..
Det var väldigt vad detta blev intressant! Ha ha ha.. Allvarligt!