Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 16:42Fia: Har man inte bred o tillpöattad akter innan så får man inte det av tävlingscykelsadlar iom att man sitter på "sittbenen" och inte fläsket!
Fia: Har man inte bred o tillpöattad akter innan så får man inte det av tävlingscykelsadlar iom att man sitter på "sittbenen" och inte fläsket!
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 16:43Aj - ont!!! För oss stackars "rumplösa" löpare borde cykel vara en smärtsam upplevelse.... 😉
Aj - ont!!! För oss stackars "rumplösa" löpare borde cykel vara en smärtsam upplevelse.... 😉
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 16:51Fia: Varför det?
Du sitter på skelettdelar om du har en sadel som passar och är RÄTT inställd!Tricket är att hitta en passande sadel om man inte köper en Brookssadel och kör in den.
Fia: Varför det?
Du sitter på skelettdelar om du har en sadel som passar och är RÄTT inställd!
Tricket är att hitta en passande sadel om man inte köper en Brookssadel och kör in den.
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 17:08Ja det är väl det som är problemet för mej vad gäller cykling - fel typ och felinställd sadel. Jag får så himla ont i baken direkt. Av den anledningen vill jag inte cykla.... 🙁
Ja det är väl det som är problemet för mej vad gäller cykling - fel typ och felinställd sadel. Jag får så himla ont i baken direkt. Av den anledningen vill jag inte cykla.... 🙁
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 17:12hm. min rumpa blir större på ett bra sätt av löpning. rundare, fastare och högre uppsatt (kan man sägga så. och borde inte jag om någon veta det?)
hm. min rumpa blir större på ett bra sätt av löpning. rundare, fastare och högre uppsatt (kan man sägga så. och borde inte jag om någon veta det?)
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 17:13Hög svansföring? 😉
Hög svansföring? 😉
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 17:54jag kallas även "miss diva"
jag har bra löpsteg
jag kallas även "miss diva"
jag har bra löpsteg
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 17:54Akta sig för backpass... Vips putar rumpan värre än nånsin!
Nej, jag tappar inte rumpan (tyvärr) Beror nog lite på vilken genetisk kod man begåvats med...
Akta sig för backpass... Vips putar rumpan värre än nånsin!
Nej, jag tappar inte rumpan (tyvärr) Beror nog lite på vilken genetisk kod man begåvats med...
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 19:44Som "gammal" ryttare (och f.d. anorektiker) har jag alltid haft noll rumpa, jag upplever precis som Sylvia att den blir bulligare, mina jeans ser snyggare ut nuförtiden - förut var det ju ingenting där bak 😉
Som "gammal" ryttare (och f.d. anorektiker) har jag alltid haft noll rumpa, jag upplever precis som Sylvia att den blir bulligare, mina jeans ser snyggare ut nuförtiden - förut var det ju ingenting där bak 😉
Quote from Jan Lundquist on 30 December 2007, 20:17Jag skulle också vilja ha det där utrett med ryttarrumpa. Varför skulle rumpan bli plattare av ridning? Använder man inte sätesmusklerna? (Jo det vet jag att man gör). Är det allvarligt att de skulle liksom minska i volym för att man sitter på dem? Är det
Jag skulle också vilja ha det där utrett med ryttarrumpa. Varför skulle rumpan bli plattare av ridning? Använder man inte sätesmusklerna? (Jo det vet jag att man gör). Är det allvarligt att de skulle liksom minska i volym för att man sitter på dem? Är det