Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMan tappar rumpan!
You need to log in to create posts and topics.

Nu börjar vi närma oss in nivå;)
En stor anledning till att jag övergav fotbollen till förmån till rodden (och andra koditionssporter) var givetvis tävlings och träningskläderna.
Vad e snyggast en vältränad rumpa i ett matchställ (oftast) designat för män

Tja...i den tajta dräkten SER man ju rumpan, i alla fall.....

Ska jag vara ärlig bryr jag mig väldigt lite om vad andra tycker, men det är ju himla skönt att man tycker om sig själv i alla fall 🙂 Det är mest ett konstaterande att rumpan putar mer men det är egentligen ointressant. Så länge jag är frisk, stark och

Dags att rida i raffset, alltså på hästar och inte bara på "karlkräk"!

David ... skärpning! (#)

David måste du alltid avslöja mig (H)

Fö var det en välkänd och snygg ryttarinna som lät sig fotograferas ridande i raffset så det är redan på G.

Rida i raffset? OJ vilka skavsår...Kan meddela att jag provat att rida i bikini en gång och det var inte njutbart.

Håller med Ida - det är INTE någon njutning. Rider man så barbacka så sticks hästhåren så förbaskat på låren.... (#)

Nä men det är ju inga problem att rida i bikini, min senaste häst hade en rygg som var så musklig att den var som en tunna att sitta på och päls lika len som en bäbisrumpa. På sommarkvällarna red jag och kompisen ofta till sjön och badade med hästarna....

BILD:http://www.stockholmhorseshow.com/Bilder2007/061203%20Schultz%20Lotta2.jpg

Men angående ridläraren som var platt om rumpan så var hon kanske inte så ung och med åldern brukar den ju ramla lite neråt precis som andra delar av kroppen. Dessutom så ka