Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 15:47Hon red mycket men var urgammal (tyckte vi då i alla fall som tonåringar) 🙂
Hon red mycket men var urgammal (tyckte vi då i alla fall som tonåringar) 🙂
Quote from Jonny Persson on 31 December 2007, 16:10Inte ofta man får diskutera ridning på löparforum... Min värsta upplevelse var när jag hyrde häst på Bali. Hade inte med mig ett enda långbent plagg utan tänkte att "hur svårt kan det vara" att rida i kortbrallor. Kan inte påstå att det var svårt men skav
Inte ofta man får diskutera ridning på löparforum... Min värsta upplevelse var när jag hyrde häst på Bali. Hade inte med mig ett enda långbent plagg utan tänkte att "hur svårt kan det vara" att rida i kortbrallor. Kan inte påstå att det var svårt men skav
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 16:25Man rider barbacka utan sadel annars blir det väl inte så mycket barbacka!?
Man rider barbacka utan sadel annars blir det väl inte så mycket barbacka!?
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 17:26Apropå om man tappar rumpan eller inte....
rumpan lär "falla" 7 cm närmare jorden på 10 år,vilket är en så hemsk tanke att jag tror det inte
spelar ngn roll om den är liten, platt eller stor
🙂
Apropå om man tappar rumpan eller inte....
rumpan lär "falla" 7 cm närmare jorden på 10 år,
vilket är en så hemsk tanke att jag tror det inte
spelar ngn roll om den är liten, platt eller stor
🙂
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 17:29om det är någon tröst så tror jag inte ett endaste dugg på det.
det är en muskel. håll igång den!
om det är någon tröst så tror jag inte ett endaste dugg på det.
det är en muskel. håll igång den!
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 17:30Gå upp i brygga! Det är bra för svansförningen.
Gå upp i brygga! Det är bra för svansförningen.
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 18:20Om det bara vore rumpan som föll närmare jorden, magen tycks ta samma väg 😀
Om det bara vore rumpan som föll närmare jorden, magen tycks ta samma väg 😀
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 21:56Å det som sitter ovanför magen på oss kvinnor.... 😉
Å det som sitter ovanför magen på oss kvinnor.... 😉
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 08:59Jag tror att häcken består för min del. Och det verkar konstigt nog, som de herrbekanta jag har omkring mig, fröjdas. Lite fett på häcken verkar ingen dö av... jag skulle kanske t.om. bli ledsen om den mjuka rundningen på rumpan försvann. Det ska ju dallr
Jag tror att häcken består för min del. Och det verkar konstigt nog, som de herrbekanta jag har omkring mig, fröjdas. Lite fett på häcken verkar ingen dö av... jag skulle kanske t.om. bli ledsen om den mjuka rundningen på rumpan försvann. Det ska ju dallr
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 11:41Jag föredrar nog att låta gluteus stå för rundningen. För mig den får löpningen skala av så mycket fett det bara går.
Jag föredrar nog att låta gluteus stå för rundningen. För mig den får löpningen skala av så mycket fett det bara går.