Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 12:45Är de inte i Hallsberg?
Mitt mantra : Varför går det inte fortare......
Är de inte i Hallsberg?
Mitt mantra : Varför går det inte fortare......
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 12:53När jag har bra draghjälp blir mantrat "varför går det så fort?"
När jag har bra draghjälp blir mantrat "varför går det så fort?"
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 12:56Trodde jag inte att en tjej kunde tycka.
Trodde jag inte att en tjej kunde tycka.
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 12:57Vid tendens till temposänkning: "Kom igen nu din lata jävel"
Vid tendens till temposänkning: "Kom igen nu din lata jävel"
Quote from Viktor Wrede on 27 July 2008, 13:06Gillar Richars glada tillrop 😉 bäst men fastnar ofta i gamla refränger på gamla slagdängor. Fast igår när det var som tyngst så tänkte jag på ett program jag sett på TV om cancersjuka barn (upplyftande jag vet!). Där var det en mamma som bestämde sig för
Gillar Richars glada tillrop 😉 bäst men fastnar ofta i gamla refränger på gamla slagdängor. Fast igår när det var som tyngst så tänkte jag på ett program jag sett på TV om cancersjuka barn (upplyftande jag vet!). Där var det en mamma som bestämde sig för
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 13:47hmm.
har inget mantra.
kanske ska skaffa det, men än så länge räcker envisheten(H)
hmm.
har inget mantra.
kanske ska skaffa det, men än så länge räcker envisheten
(H)
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 13:58åh, jag gillade pia´s tänk där.
det är starkt.
åh, jag gillade pia´s tänk där.
det är starkt.
Quote from mårten jansson on 27 July 2008, 14:00Har inte heller direkt något mantra.. Oftast är det någon låt jag sjunger på om och om igen tills rundan är slut! Igår däremot träffade jag en man som såg ut som om han borde vara i mycket sämre form än mig när jag var på väg ut. Det var jättevarmt och ja
Har inte heller direkt något mantra.. Oftast är det någon låt jag sjunger på om och om igen tills rundan är slut! Igår däremot träffade jag en man som såg ut som om han borde vara i mycket sämre form än mig när jag var på väg ut. Det var jättevarmt och ja
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 15:59som när jag sprang i tisdags: mitt program sa springa, så då sprang jag.
fast det var den jobbigaste uppförsbacken på hela gula.
en äldre man, typ 80 eller så, med stavar tog sig upp snabbare...
men längst upp kom jag om i alla fall.
kändes rätt skönt at
som när jag sprang i tisdags: mitt program sa springa, så då sprang jag.
fast det var den jobbigaste uppförsbacken på hela gula.
en äldre man, typ 80 eller så, med stavar tog sig upp snabbare...
men längst upp kom jag om i alla fall.
kändes rätt skönt at
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 16:14Jag har inte heller något mantra. Däremot brukar jag ibland få matfantasier... pizza och lasagne och dylikt. Idag var det jordgubbar med en massa vispgrädde som uppehöll mina tankar under löprundan.
Jag har inte heller något mantra. Däremot brukar jag ibland få matfantasier... pizza och lasagne och dylikt. Idag var det jordgubbar med en massa vispgrädde som uppehöll mina tankar under löprundan.