Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 07:31Berit, menar du verkligen att jag ska stanna länge nog i hagen för o fotografera...då är jag ju ihjälstångad på noll tid...
Vi kanske inte springer i samma hage helt enkelt...
Berit, menar du verkligen att jag ska stanna länge nog i hagen för o fotografera...då är jag ju ihjälstångad på noll tid...
Vi kanske inte springer i samma hage helt enkelt...
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 16:27Den hage jag tänker på dyker upp till höger, strax efter du har klarat av den nedförsbacke som det finns en varningskylt för - kan inte finnas så många såna ställen. I alla fall inte längs 5.1 km spåret från Brantbrink... Jag tror vi har fått ner urvalet
Den hage jag tänker på dyker upp till höger, strax efter du har klarat av den nedförsbacke som det finns en varningskylt för - kan inte finnas så många såna ställen. I alla fall inte längs 5.1 km spåret från Brantbrink... Jag tror vi har fått ner urvalet
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 16:18HAHAAH ja vi avser nog samma hage, men ihar nog inte samma uppfattning om djuren...
Ok jag ska stanna på andra sidan nästa gång och dokumentera, lovar...
HAHAAH ja vi avser nog samma hage, men ihar nog inte samma uppfattning om djuren...
Ok jag ska stanna på andra sidan nästa gång och dokumentera, lovar...
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 20:24Men Lisa, på din sida läser man att du ska springa Tjurruset och så räds du några kossor. Inte mycket till tjur det 🙂
För övrigt har jag sprungit i den hagen många gånger också, och ännu har de inte anfallit mig. Fast normalt sett är hagen tom på djur.
Men Lisa, på din sida läser man att du ska springa Tjurruset och så räds du några kossor. Inte mycket till tjur det 🙂
För övrigt har jag sprungit i den hagen många gånger också, och ännu har de inte anfallit mig. Fast normalt sett är hagen tom på djur.
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 20:29Åh, jag visste inte att de hade ett namn de där "kostopparpinnarna" i marken! Man lär sig något nytt varje dag... Och de är lite läskiga, det håller jag med om. Om man inte är väldigt långbent så måste man ju kliva på dem, och någon gång kommer man att mi
Åh, jag visste inte att de hade ett namn de där "kostopparpinnarna" i marken! Man lär sig något nytt varje dag... Och de är lite läskiga, det håller jag med om. Om man inte är väldigt långbent så måste man ju kliva på dem, och någon gång kommer man att mi
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 20:33Har man tillräckligt hög hastighet är färisterna inte något problem 🙂
Men tjurruset innebär väl bara massa galna mänskliga tjurar?
Det handlar väl inte om tjurrusningnen i Pamplona?Då är det ju något helt annat.... hoppas att jag inte blir frisk....
Har man tillräckligt hög hastighet är färisterna inte något problem 🙂
Men tjurruset innebär väl bara massa galna mänskliga tjurar?
Det handlar väl inte om tjurrusningnen i Pamplona?
Då är det ju något helt annat.... hoppas att jag inte blir frisk....
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 20:56är bara män-skliga, bli frisk du!
det är ju bra om vi blir mer än tre...
dessutom startar vi olika tid...
är de rädda att vi ska springa om?
fnissar glatt
är bara män-skliga, bli frisk du!
det är ju bra om vi blir mer än tre...
dessutom startar vi olika tid...
är de rädda att vi ska springa om?
fnissar glatt