Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 18:00>Men använder ni verkligen mantran?
Absolut, fast ibland fungerar det inte som man tänk sig. I Uppsala knegade jag fram på den lilla lilla asfaltsraksträckan och muttrade mentalt "det här går bra" när en ekorre skuttade över vägen. Den var så söt och lus
>Men använder ni verkligen mantran?
Absolut, fast ibland fungerar det inte som man tänk sig. I Uppsala knegade jag fram på den lilla lilla asfaltsraksträckan och muttrade mentalt "det här går bra" när en ekorre skuttade över vägen. Den var så söt och lus
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 18:00"oj, titta en älg". Får mig att tänka på en händelse jag råkade ut för på milspåret för ett par år sedan. Jag sprang uppför en ganska tuff backe på mitt andra varv. Var inne på min 18;de kilometer och upprepade mantrat "håll i, håll i, håll i, när det pra
"oj, titta en älg". Får mig att tänka på en händelse jag råkade ut för på milspåret för ett par år sedan. Jag sprang uppför en ganska tuff backe på mitt andra varv. Var inne på min 18;de kilometer och upprepade mantrat "håll i, håll i, håll i, när det pra
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 21:07Använder definitivt mantran när det går tungt.
"Smärtan sitter bara i huvet" är ett annat jag brukar jag upprepa för mig själv, hjälper varje gång 🙂
Använder definitivt mantran när det går tungt.
"Smärtan sitter bara i huvet" är ett annat jag brukar jag upprepa för mig själv, hjälper varje gång 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 11:16HAHAHA Linus!!! den var bra!
Jag har en liknande händelse...
brukar springa i Brantbrink och ni som kan den 5 km slingan vet att den passerar genom en hage. JAg hade sprungit där flera gånger utan problem...tills en dag... då var den full med djur.
Sån
HAHAHA Linus!!! den var bra!
Jag har en liknande händelse...
brukar springa i Brantbrink och ni som kan den 5 km slingan vet att den passerar genom en hage. JAg hade sprungit där flera gånger utan problem...tills en dag... då var den full med djur.
Sån
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 12:06hahaa, storebror kom hem från skogen alldeles vettförskrämd, för många år sen. han hade vart ute och cyklat och rundat en skarp kurva i tät terräng och KROCKAT MED EN ÄLG! han vände om och cyklade hem snabbt som aldrig förr helt övertygad om att älgen var
hahaa, storebror kom hem från skogen alldeles vettförskrämd, för många år sen. han hade vart ute och cyklat och rundat en skarp kurva i tät terräng och KROCKAT MED EN ÄLG! han vände om och cyklade hem snabbt som aldrig förr helt övertygad om att älgen var
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 15:03Istf mantra försöker jag koncentrera mig på en andningsrytm, funkar bra för mig.
Istf mantra försöker jag koncentrera mig på en andningsrytm, funkar bra för mig.
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 16:09Georg, händer att jag gör det också....tusan också, har ju flera gånger sagt att jag inte kör med några mantran men så får man krypa till korset till slut 😉
Georg, händer att jag gör det också....tusan också, har ju flera gånger sagt att jag inte kör med några mantran men så får man krypa till korset till slut 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 16:43Lisa, de gånger jag sprungit från Brantbrink har det bara stått snälla, rara kor i den där hagen, och de har sällan gjort annat än att stirra på mig med stora ögon, men det kanske har varit några andra blodtörstiga varelser där under dina träningsrundor..
Lisa, de gånger jag sprungit från Brantbrink har det bara stått snälla, rara kor i den där hagen, och de har sällan gjort annat än att stirra på mig med stora ögon, men det kanske har varit några andra blodtörstiga varelser där under dina träningsrundor..
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 18:24Hur kan man vara rädd för en älg?! 🙂
Hur kan man vara rädd för en älg?! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 18:44Bowen; Öh, jo, gör man som jag och bor på Gotland där det största djuret är Rådjur, som någon skjutglad jägare planterat in 😉 ja då kan man vara rädd för skogens konung
Bowen; Öh, jo, gör man som jag och bor på Gotland där det största djuret är Rådjur, som någon skjutglad jägare planterat in 😉 ja då kan man vara rädd för skogens konung