Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningmantran
You need to log in to create posts and topics.

"funbeat..funbeat.."på varje steg..och att tänka på att man ser reggningen i väldigt bra tid..testade det idag och det gick snabbare än väntat:-)

mvh sign "lite skadad?"

Ingen syra, ingen syra, ingen syra... Jävlar! Där kom syran... Ignorera, ignorera, ignorera... dö inte, dö inte, dö inte...

men "inte" filtrerar väl hjärnan bort...? då blir det ju fel...

Jan, du har så rätt. Man ska välja positiva fraser, "Jag är stark" eller "Jag är snabb" till exempel om man vill programmera hjärnan rätt. 🙂

då borde det bli
leva ... leva ... leva...

eller
överleva ... överleva ... överleva

😀

En jobbarkompis till mig fixade de sista bakhala milen i Vasaloppspåret med mantrat "Aldrig mer, aldrig mer".
Det funkade åtminstone för henne!

den här dök upp i skallen på mig sist

http://www.youtube.com/watch?v=LxQgXgS5G3c

😀

en favorit...

Men använder ni verkligen mantran? Per definition är det något som upprepas gång på gång. Det går ju utmärkt att sitta framför datorn och komma på positiva och käcka små fraser som låter bra men hur många använder det som mantra under löppass?

Jag menar

Jag kör också "konversations-varianten". Låtsas som om jag berättar något för någon. T ex ger råd inför barnafödande till en gravid kompis...graviditet och förlossning är ett outtömligt ämne - och så blir man påmind om att det finns något mer smärtsamt än