Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 22:43"Spring tills du svimmar" "Spring tills du svimmar" skulle jag ha som mantra på Tjejmilen förra året. Men det behövdes inte, var så sjukt kul så sprang och flinade mest:-)
Nu blir det alldagligare variant; "Jag kan" "Jag kan" ett ord per steg alltså.
Ka
"Spring tills du svimmar" "Spring tills du svimmar" skulle jag ha som mantra på Tjejmilen förra året. Men det behövdes inte, var så sjukt kul så sprang och flinade mest:-)
Nu blir det alldagligare variant; "Jag kan" "Jag kan" ett ord per steg alltså.
Ka
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 21:15Sommarens bästa löp var när jag funderade på att stanna vid slutet på rundan för att jag var trött men kom att tänka på att jag inte var i närheten av att spyendes falla ihop av trötthet i stigkanten så då blev det löpning hela vägen hem också 🙂
Sommarens bästa löp var när jag funderade på att stanna vid slutet på rundan för att jag var trött men kom att tänka på att jag inte var i närheten av att spyendes falla ihop av trötthet i stigkanten så då blev det löpning hela vägen hem också 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 10:17Jag brukar ha: Kom-i-gen , kom-i-gen. Men är det riktigt jobbigt en dag mummlar jag istället för mig själv: Fy-Fan , Fy-Fan....Undra vilket som är bäst 😀
//Lina
Jag brukar ha: Kom-i-gen , kom-i-gen. Men är det riktigt jobbigt en dag mummlar jag istället för mig själv: Fy-Fan , Fy-Fan....Undra vilket som är bäst 😀
//Lina
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 10:35Har inget mantra när det gäller löpning. I golf däremot har jag "lika bra att slå så jag kan börja leta".
Har inget mantra när det gäller löpning. I golf däremot har jag "lika bra att slå så jag kan börja leta".
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 23:15Vänster, vänster, vänster-höger, vänster när det är riktigt riktigt jobbigt. När det inte är lika jobbigt gamla hårdrockslåtar och Ali Bomaey
Vänster, vänster, vänster-höger, vänster när det är riktigt riktigt jobbigt. När det inte är lika jobbigt gamla hårdrockslåtar och Ali Bomaey
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 21:22Men Krister... du måste ha en positivare inställning till din golf.
Annars får du nog leta efter en annan form av sysselsättning.
Som jag gjorde.
Slutade spela golf 88 eller så...
Men Krister... du måste ha en positivare inställning till din golf.
Annars får du nog leta efter en annan form av sysselsättning.
Som jag gjorde.
Slutade spela golf 88 eller så...
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 23:50"Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida"http://www.youtube.com/watch?v=mpCRj-pOR3o
och jag är ingen Bajen-fan.... Funkar även vi
"Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida"
och jag är ingen Bajen-fan.... Funkar även vi
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 00:18Kenta spelades givetvis som pepp-låt i startfållan på Midnattsloppet.
Kenta spelades givetvis som pepp-låt i startfållan på Midnattsloppet.
Quote from ellen olsson on 31 August 2008, 09:07Kenta spelas väldigt många gånger på Kalmar Triathlon.
Kenta spelas väldigt många gånger på Kalmar Triathlon.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 09:12Kenta finns i min mp3. 🙂
Kenta finns i min mp3. 🙂