Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 15:16kill !! kill !! kill that hill !!
som US marine core skulle ha skrikigt dendet funkar för mig, alltid (H)
kill !! kill !! kill that hill !!
som US marine core skulle ha skrikigt den
det funkar för mig, alltid (H)
Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 15:20Jag skulle nog bli galen om jag skulle upprepa någon käck liten fras för mig själv hela tiden :-).
Jag har dock en förmåga att börja räkna steg men det är inget jag gör för att peppa mig själv, tvärtom, det blir bara irriterande efter ett tag men det blir
Jag skulle nog bli galen om jag skulle upprepa någon käck liten fras för mig själv hela tiden :-).
Jag har dock en förmåga att börja räkna steg men det är inget jag gör för att peppa mig själv, tvärtom, det blir bara irriterande efter ett tag men det blir
Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 15:22När det börjar bli jobbigt så tänker jag på de som springer ultror på typ 100 miles och säger till mig själv typ "sluta gnälla för faan din mes", det brukar få mig på bättre tankar 🙂
När det börjar bli jobbigt så tänker jag på de som springer ultror på typ 100 miles och säger till mig själv typ "sluta gnälla för faan din mes", det brukar få mig på bättre tankar 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 16:24Ja men räkna om mellan minuter per kilometer, km/h, och vilken sluttid
man tror man kommer få är väl ändå bäst. Man kan hinna en kilometer
fullt upptagen med nån division med 3.6 eller så. (H)
Ja men räkna om mellan minuter per kilometer, km/h, och vilken sluttid
man tror man kommer få är väl ändå bäst. Man kan hinna en kilometer
fullt upptagen med nån division med 3.6 eller så. (H)
Quote from Elias Engqvist on 14 August 2008, 16:25Dividera utan dator? Går det? Eller halkar du med svettiga fingrar på telefonens tangenter?
Dividera utan dator? Går det? Eller halkar du med svettiga fingrar på telefonens tangenter?
Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 16:27Abacus.
Abacus.
Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 19:14kadabrakus
kadabrakus
Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 19:20Telefon vågar man väl inte pilla på, om man inte har en svett-tålig sådan. Nej sjävla poängen är att försöka räkna när man är trött och utpumpad och inte vill tänka på banan man springer. (Men jag antar att du redan förstod det). Samtidigt måste man ju hå
Telefon vågar man väl inte pilla på, om man inte har en svett-tålig sådan. Nej sjävla poängen är att försöka räkna när man är trött och utpumpad och inte vill tänka på banan man springer. (Men jag antar att du redan förstod det). Samtidigt måste man ju hå
Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 19:27Sebastian: Jaha, och vad är det?
Sebastian: Jaha, och vad är det?
Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 19:13David: En ordlek
David: En ordlek