Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 23:02he he he
he he he
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 23:14Jag som precis slutat med droger 😉
Jag som precis slutat med droger 😉
Quote from Lotta Lindström on 22 February 2008, 23:21Fast dom passar ganska bra ihop med frisyren på din bild 😀
Fast dom passar ganska bra ihop med frisyren på din bild 😀
Quote from Funbeat user on 23 February 2008, 07:33Good one Sara Br 😀 (L)
Good one Sara Br 😀 (L)
Quote from Funbeat user on 23 February 2008, 09:11Jädrigt snygga, hade passat min nya knallblåa löptröja som handen i handsken. Kul att det kommer lite FÄRG på skor, kläder osv.
Är det en ren herrmodell?
Jädrigt snygga, hade passat min nya knallblåa löptröja som handen i handsken. Kul att det kommer lite FÄRG på skor, kläder osv.
Är det en ren herrmodell?
Quote from Funbeat user on 23 February 2008, 09:44Superhäftiga! Dom skyltar med skorna i fönstret i RS och jag har stått och dreglat över dom varje gång jag är där (och det är alltför ofta.... (H))
Superhäftiga! Dom skyltar med skorna i fönstret i RS och jag har stått och dreglat över dom varje gång jag är där (och det är alltför ofta.... (H))
Quote from Funbeat user on 23 February 2008, 10:13De var riktigt tjusiga.
Mycket bra val, jag är säker på att du kommer att göra en kanontid i dem. 🙂 (t+)
De var riktigt tjusiga.
Mycket bra val, jag är säker på att du kommer att göra en kanontid i dem. 🙂 (t+)
Quote from Funbeat user on 23 February 2008, 11:29Klart häftiga (H)
Klart häftiga (H)
Quote from Funbeat user on 23 February 2008, 13:03Coola skor, men är dom bra och praktiska? Vad jag fårstår så finns det tre hål i sulan och "Dessa hål släpper in halva östersjön när man är ute och springer i regn" enligt Larsson
http://www.shapelink.com/sv/blog/hakanlarsson/h-aring-l-i-dojan-h-aring-l-
Coola skor, men är dom bra och praktiska? Vad jag fårstår så finns det tre hål i sulan och "Dessa hål släpper in halva östersjön när man är ute och springer i regn" enligt Larsson
http://www.shapelink.com/sv/blog/hakanlarsson/h-aring-l-i-dojan-h-aring-l-
Quote from mårten jansson on 23 February 2008, 13:15De är fräcka ja, men kanske inte snygga 😉
De är fräcka ja, men kanske inte snygga 😉