Quote from Funbeat user on 23 February 2008, 13:29Kanske funkar enl. Geox-principen?
Kanske funkar enl. Geox-principen?
Quote from Elias Engqvist on 23 February 2008, 23:30Kul med så mycket positiva reaktioner, tack för det - hoppas det går bra att spinga med dom också (Det var nära att dom fick ligga i sängen i natt 🙂 )
Men Sara - hur passar dom ihop med min frisyr??? Du menar att dom inte hade så mycket hår? (H:)
Kul med så mycket positiva reaktioner, tack för det - hoppas det går bra att spinga med dom också (Det var nära att dom fick ligga i sängen i natt 🙂 )
Men Sara - hur passar dom ihop med min frisyr??? Du menar att dom inte hade så mycket hår? (H:)
Quote from Elias Engqvist on 23 February 2008, 23:34Marcus (och Håkan Larsson) - dom tre hålen går inte ända in till innerskon det är bara hål i yttersulan. Jag tror inte Håkan har undersökt skon ordentligt. F.ö. vad gör lite vatten i skon? Man svettas ju ändå och regnar det så kommer det ju in uppifrån -
Marcus (och Håkan Larsson) - dom tre hålen går inte ända in till innerskon det är bara hål i yttersulan. Jag tror inte Håkan har undersökt skon ordentligt. F.ö. vad gör lite vatten i skon? Man svettas ju ändå och regnar det så kommer det ju in uppifrån -
Quote from Funbeat user on 23 February 2008, 23:35Christer, jag tror Sara snyftar på Power Puff Pinglans LSD-frisyr.
Christer, jag tror Sara snyftar på Power Puff Pinglans LSD-frisyr.
Quote from Elias Engqvist on 23 February 2008, 23:42Ah, fan att jag har så svårt att fatta ...
Ah, fan att jag har så svårt att fatta ...
Quote from Lotta Lindström on 24 February 2008, 00:00😀
Borde kanske ha specificerat mig lite...
😀
Borde kanske ha specificerat mig lite...
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 07:56LSD frisyr? hummmphh.. fnys.. Snart blir det modernt å då blir det "hon mena nog Pinglans ultrafräcka frisyr".. ps, Jag Gillade skorna (t+) Och Peter, förresten snyftade hon inte 😉
LSD frisyr? hummmphh.. fnys.. Snart blir det modernt å då blir det "hon mena nog Pinglans ultrafräcka frisyr".. ps, Jag Gillade skorna (t+) Och Peter, förresten snyftade hon inte 😉
Quote from Lotta W on 24 February 2008, 12:04Snygga? Vad spelar det för roll? De ser snabba ut! 🙂
Snygga? Vad spelar det för roll? De ser snabba ut! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 24 February 2008, 13:38Nu gäller det bara att fötterna dom sitter på blir snabba (och benen som fötterna sitter på)...
Nu gäller det bara att fötterna dom sitter på blir snabba (och benen som fötterna sitter på)...
Quote from Zsuzsi Zsédely on 27 February 2008, 13:54Och höfterna där benen sitter, och ryggmärgen som börjar där, och slutar lite längre upp! Sen längst upp sitter nånting! 😉
Lycka till, Christer! Snygga dojjor!
Och höfterna där benen sitter, och ryggmärgen som börjar där, och slutar lite längre upp! Sen längst upp sitter nånting! 😉
Lycka till, Christer! Snygga dojjor!