Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 19:50Stor-kramen på dig Sylla.....!
Jag hade 5.15.15 i Månkarbo Marathon i år....å var nöjd med det...!?
Kanske ses vi nån gång då under 4:45-ballongerna på ASICS Stockholm Marathon..... vilket år det nu blir.???...VÄLKOMMEN..!
Stor-kramen på dig Sylla.....!
Jag hade 5.15.15 i Månkarbo Marathon i år....å var nöjd med det...!?
Kanske ses vi nån gång då under 4:45-ballongerna på ASICS Stockholm Marathon..... vilket år det nu blir.???...VÄLKOMMEN..!
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 20:53Grattis alla som klarade det. Kom ni ur sängen i dag 😉
Grattis alla som klarade det. Kom ni ur sängen i dag 😉
Quote from Catharina Brattlin on 15 November 2010, 20:59Tackar tackar! 🙂
Mikael, Du skulle ha ätit saltgurka vid varje varvning. Perfekt att bota kramp med. 😉
Kjell, den dagen SM kan lova en temp på under 20 grader kommer jag direkt och letar upp Dig.
Kom ur sängen? Jajemän. Går helt obehindrat, och har
Tackar tackar! 🙂
Mikael, Du skulle ha ätit saltgurka vid varje varvning. Perfekt att bota kramp med. 😉
Kjell, den dagen SM kan lova en temp på under 20 grader kommer jag direkt och letar upp Dig.
Kom ur sängen? Jajemän. Går helt obehindrat, och har
Quote from Anneli S on 15 November 2010, 21:09Sylvia, vilken inspiration!
Jag har lite feg-funderingar på att ge mig an marathon i vår, men jag har inte riktigt bestämt mig än. Min preliminära plan är att köra på med styrketräning till efter jul och sen växla om till löpningsfokus. Frågan om det är
Sylvia, vilken inspiration!
Jag har lite feg-funderingar på att ge mig an marathon i vår, men jag har inte riktigt bestämt mig än. Min preliminära plan är att köra på med styrketräning till efter jul och sen växla om till löpningsfokus. Frågan om det är
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 21:30Grattis!!! O jag håller med Anna J: inspiration!! 🙂
Grattis!!! O jag håller med Anna J: inspiration!! 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 15 November 2010, 22:00Oj, tack! 🙂
Härligt att tråden kan fungera som inspiration!
Oj, tack! 🙂
Härligt att tråden kan fungera som inspiration!
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 22:05OK....jag lovar UNDER +20 grad C....under hela Asics Stockholm Marathon 2011 + sällskap så länge du håller 6:47/km tempo....bombis!!?
OK....jag lovar UNDER +20 grad C....under hela Asics Stockholm Marathon 2011 + sällskap så länge du håller 6:47/km tempo....bombis!!?
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 22:20Grattis Sylvia
Grattis Sylvia