Quote from Catharina Brattlin on 14 November 2010, 22:07En halvmara är väl inte så bara L-G!! Men missade jag Dig också? Får ju skämmas...
Tack för Din tanke! 🙂 Och ja, det var bedrövligt, det däringa regnet.
En halvmara är väl inte så bara L-G!! Men missade jag Dig också? Får ju skämmas...
Tack för Din tanke! 🙂 Och ja, det var bedrövligt, det däringa regnet.
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 22:20Stort GRATTIS!!!!!!! (t+)
Stort GRATTIS!!!!!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 22:21Härligt!
Härligt!
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 22:22Bra gjort Sylvia. Planen och tidsmålet höll ju i stort sett och du verkar inte helt avskräckt för att ge dig på en mara till så det bådar gott för framtiden.
Bra gjort Sylvia. Planen och tidsmålet höll ju i stort sett och du verkar inte helt avskräckt för att ge dig på en mara till så det bådar gott för framtiden.
Quote from Catharina Brattlin on 14 November 2010, 22:27Tack Anna o Henrik! 🙂
Tack Mikael, och jag tog Dina råd på allvar och såg till att hålla energinivåerna uppe hela tiden efter halvmaran, plus att jag tuggade på saltgurkor. De var ju väldans goda ju! Så nån "väggkänning" vid tredje varvningen kände jag
Tack Anna o Henrik! 🙂
Tack Mikael, och jag tog Dina råd på allvar och såg till att hålla energinivåerna uppe hela tiden efter halvmaran, plus att jag tuggade på saltgurkor. De var ju väldans goda ju! Så nån "väggkänning" vid tredje varvningen kände jag
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 22:27Nej då,du behöver inte skämmas.Det blir väl fler tillfällen.Välkommen till vackra Kristianopel till sommaren.Där har vi lopp på alla distanser.Du har ju inte så långt dit har jag hört.Eller du kanske redan varit där?Hur som helst,ha det gott.L-G
Nej då,du behöver inte skämmas.Det blir väl fler tillfällen.Välkommen till vackra Kristianopel till sommaren.Där har vi lopp på alla distanser.Du har ju inte så långt dit har jag hört.Eller du kanske redan varit där?Hur som helst,ha det gott.L-G
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 22:31Jag premiärade också idag och jag tror vi landade vid "6 km"-kontrollen när du var på näst sista och jag sista varvet. Jag var den som satt lite på huk och försökte "stenålderstrycka" ut mina stela muskler...
Hur som helst - snyggt jobbat! Det gjorde vi
Jag premiärade också idag och jag tror vi landade vid "6 km"-kontrollen när du var på näst sista och jag sista varvet. Jag var den som satt lite på huk och försökte "stenålderstrycka" ut mina stela muskler...
Hur som helst - snyggt jobbat! Det gjorde vi
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 23:42Bra jobbat! 🙂
Bra jobbat! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 01:13Gott jobbat. Jag har min marathondebut i sommar och jag hoppas kunna lyckas lika bra som dig.
Gott jobbat. Jag har min marathondebut i sommar och jag hoppas kunna lyckas lika bra som dig.
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 09:25Grattis! I regnet testas pannbenet!
Grattis! I regnet testas pannbenet!