Quote from Therese Linner on 14 November 2010, 21:00Gratulerar Sylvia! Det är ännu roligare när det inte regnar. (H)
Gratulerar Sylvia! Det är ännu roligare när det inte regnar. (H)
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:00Grattis........(t+)
Grattis........(t+)
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:06Grattis Sylvia.
Roligt att träffas. Jag tycker vi har varit skitduktiga idag, trots bitvis tråkigt väder. 🙂
Grattis Sylvia.
Roligt att träffas. Jag tycker vi har varit skitduktiga idag, trots bitvis tråkigt väder. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:06Grattis.
Lite trist med regnet bara.
Grattis.
Lite trist med regnet bara.
Quote from Elias Engqvist on 14 November 2010, 21:09Bra gjort Sylvia. Extra tufft med regnet men bra att du genomförde!
Bra gjort Sylvia. Extra tufft med regnet men bra att du genomförde!
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:10Way to go! (t+)
Way to go! (t+)
Quote from Catharina Brattlin on 14 November 2010, 21:11Å, vad Ni är gulliga med alla Era grattisar! 🙂
Tomas och K-G, ja, med stor sorg i hjärtat fick jag meddela min klass redan förra veckan att mina ben nog inte lär vilja gympa imorrn. Nån föreslog en rullator, men nä, det blir inte så bra då.
Anders, ja
Å, vad Ni är gulliga med alla Era grattisar! 🙂
Tomas och K-G, ja, med stor sorg i hjärtat fick jag meddela min klass redan förra veckan att mina ben nog inte lär vilja gympa imorrn. Nån föreslog en rullator, men nä, det blir inte så bra då.
Anders, ja
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:12Bra gjort Sylvia! Vi hejade också på dig vid ca 8km, när vi passerade. Men du verkade djupt inne i dina egna tankar 🙂
Bra gjort Sylvia! Vi hejade också på dig vid ca 8km, när vi passerade. Men du verkade djupt inne i dina egna tankar 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 14 November 2010, 21:21Oj, Anne, förlåt! Inte meningen att negligera Er. (H)
Tror iofs att jag hade hög musik i lurarna så jag hörde nog inte...
Tack! 🙂
Oj, Anne, förlåt! Inte meningen att negligera Er. (H)
Tror iofs att jag hade hög musik i lurarna så jag hörde nog inte...
Tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:52Grattis Sylvia,blev bara halvmaran för mej p.g.a knäproblem,så ja kunde bara heja på dej i starten utanför skolan.Tänkte på dej under hemfärden i ösregnet.Fick reda på av Afaf att det gått vägen,härligt.L-G
Grattis Sylvia,blev bara halvmaran för mej p.g.a knäproblem,så ja kunde bara heja på dej i starten utanför skolan.Tänkte på dej under hemfärden i ösregnet.Fick reda på av Afaf att det gått vägen,härligt.L-G